Trusten Eririnquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:21 schreef Eririn het volgende:
Ik ga nu slapen.![]()
Eigelijk mag ik helemaal niet zo lang opblijven![]()
![]()
Het zijn die stomme kids die tegenwoordig alles voor het zeggen hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
Wie gaat er dan ook 's nachts bevallen.
Het blijkt een baby te wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is het al bekend of het een jongen of iets anders is?
Het is gewoon de individualistische "ikke ikke ikke" samenlevingquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zijn die stomme kids die tegenwoordig alles voor het zeggen hebben
"NanKing die doordraait, en het valt niemand op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nogal de neiging om door te slaan rond dit tijdstip. Valt het op?
.
Niet als ik mijn ogen sluitquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nogal de neiging om door te slaan rond dit tijdstip. Valt het op?
.
Dat is de peuterpuberteitquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ook, vroeger hoorde je nog wel eens dat ze als eerste woordje: 'mama' uitbrachten. Maar tegenwoordig zijn de eerste klanken: 'ikkuh' en 'vammmij'.![]()
Vrieskist is een goede optiequote:Op donderdag 27 juli 2006 04:44 schreef NanKing het volgende:
Oh jeej mijn eierstokken beginnen een eigen leven te leiden.
Truste PSquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:51 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga toch maar eens naar bed
Baby komt ook wel als ik slaap... mobieltje mee naar boven dus ik ben bereikbaar.
Trusten Odysseuzzz en Nan![]()
Je moet eens weten hoeveel mensen pubertijd schrijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
ik dacht vroeger dat het pubertijd was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |