quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:58 schreef Megumi het volgende:
Sterkte TS
Lekkere vrienden. Te veel reclame gekeken zeker?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:11 schreef Gabriel_Knight het volgende:
en mijn vrienden verklaarde me al voor gek "zo wordt je nooit bruin"
Ik verbrand nog met factor 60. TS, er is ook een goeie factor 60 van Biodermal.quote:
Hoe lager je factor, hoe meer straling je huid moet weren. Je zult misschien niet verbranden maar schadelijk blijft het welquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:31 schreef angel008 het volgende:
tja en dan heb je ook nog mensen zoals mij (blond blauwe ogen )
factor 10.. soms zelfs 8.. en dan gewoon van 11 tot 6 op het strand liggen bakken
5 uur zonnen en 3x smeren is ook niet een goede combinatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:57 schreef samurijder het volgende:
Eerst smeren en dan pas de zon in..
Eerst 5 uur zonnen en dan 3x smeren is niet echt de goede volgorde...
Ik kom net uit spanje, heb me daar gemiddeld elk uur ingesmeerd met factor 20. Ben 1x op me rug verbrand (kun je zelf niet bij, en meisje die ik vroeg heeft het dus niet goed gedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:30 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Hmm, 3x insmeren in 5 uur te weinig? :S
Meeste vrienden die ik ken smeren 1x per dag hooguit. Dan klinkt 3x toch wel als veel.
Hoe vaak moet je dan WEL insmeren? om het uur?, dan kan je helemaal niet naar het strand gaan, ben je meer tijd kwijt met smeren dan met van het weer genieten
Met een ander merk smeer ik 2x per dag in (factor 60 bij 8 uur zon turkije ) en verbrand ik nog niet (van tevoren opbrengen)
Op deze fles zonnebrand staat met grote letters geschreven "Onmiddelijke bescherming"
Wat in mijn ogen overkomt als , zodra je het erop smeert werkt het.
Op die flessen staat btw nooit hoevaak je het moet aanbrengen, alleen regelmatig, tja das een wijds begrip
Gabriel
maar jij bent ook parelmoer witquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Ik kom net uit spanje, heb me daar gemiddeld elk uur ingesmeerd met factor 20. Ben 1x op me rug verbrand (kun je zelf niet bij, en meisje die ik vroeg heeft het dus niet goed gedaan!). En nu is me rug aan het vervelle
(ok niet van die ene keer, maar toch
)
Dat is niet helemaal waar. UV-straling is inderdaad slecht voor je huid, maar m.b.v. pigment (wat je dus meer hebt als je bruin bent) kan je lichaam deze schadelijke straling omzetten naar onschadelijke warmte. Als je dus zelf al erg bruin bent, is het dus helemaal niet nodig om je met zonnebrand in te smeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hoe lager je factor, hoe meer straling je huid moet weren. Je zult misschien niet verbranden maar schadelijk blijft het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |