Zou het iets te maken hebben met die plees in Zuid Frankrijk ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
verbrand zeker?
ik heb 't ook na een week fietsen in de ardennen met *VEEL* zon..
zweet wat onder de bovenste (dode) huid zit oid.. zwaar waus..
trouwens, dikke anticlimax dit topic (*wijst naar TT*)
neuhquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben met die plees in Zuid Frankrijk ?
Nu je het zegt !quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben met die plees in Zuid Frankrijk ?
Jij doet nog de moeite iets uit te leggen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
neuh
zweet onder de huid wat niet weg kan..teminste als 't van die bobbeltjes zijn.. maar 't gaat vanzelf wel weg je bent gewoon verbrand
![]()
't is laatquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:15 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Jij doet nog de moeite iets uit te leggen?![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
Ik zet 'm even sticky!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
Ik zet 'm even sticky!
quote:
omgquote:
omdat je niet verbrand bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:17 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
maar tnx voor je uitleg hoor, ik dacht dat gewoon je vel dood ging ofzo, nu zweet ik bizar veel maar ik verlies geen vel
goed he
![]()
anyway, ik denk dat er een centraal maikuuul-topic moet komenvoor antifans makkelijk te vermijden, voor fans makkelijk te vinden
Logisch, ik werk op een helpdesk waar het kunstmatig 21 graden is, en thuis zit ik altijd achter mn pcquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
omdat je niet verbrand bentdan kan 't zweet niet weg enzo (heb ik nu
)
kloonquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:20 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heeft Dirktator dit kunnen voorspellen de smerige lamlul ?
Er zit een verschil tussen voorspellen en wensen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:20 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heeft Dirktator dit kunnen voorspellen de smerige lamlul ?
T T Tquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen voorspellen en wensen..
green lightquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:22 schreef Muhammad het volgende:
Fok liquidatie-team is at mark-point..... we got a visual on the target....
Awaiting orders......
take the shot! over kssrrrggrrrquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:24 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Confrim..... green light, I repeat confirm green light ..... over
roger thatquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:24 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Confrim..... green light, I repeat confirm green light ..... over
Volgens mij moet het Ksssssssggggggggggggggggggstk zijnquote:
Poef!quote:
Dit zijn de betere nieuwtjes voor het slapen gaan inderdaadquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:29 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Target eleminated.... I repeat
Target eleminated.... We got the sucker [afbeelding]
Die kut-maikuuul ook altijd met zoeen kut grapjes LOLLEROMFGSLIPSCOOTERquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:31 schreef Mr-Z het volgende:
en dan word je straks wakker en is ie er gewoon weer![]()
Dit vind ik geen grapjes meer.. laat het nou eens echt afgelopen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:32 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Die kut-maikuuul ook altijd met zoeen kut grapjes LOLLEROMFGSLIPSCOOTER
Could not agree any morequote:Op donderdag 27 juli 2006 01:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dit vind ik geen grapjes meer.. laat het nou eens echt afgelopen zijn
hey, ik woon in valkenswaard (wss minder ver dan maastrichtquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:34 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk ga je dood.
Maastricht is zo ver.. anders had ik velletjes willen peuteren.
Dat is minder goed nieuws op de vroege ochtend...quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik leef nog gelukkg
Op het e3 strand gehangen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hey, ik woon in valkenswaard (wss minder ver dan maastricht) en ik heb ook van die coole velletjes (
)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik leef nog gelukkg
in de ardennen gefietstquote:
Eigenlijk niet om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:39 schreef Devolution het volgende:
Je hebt hier de hele vakantie over nagedacht, of niet?
Nee, ik krijg zin in genocide.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
gut als ik die foto's zo zie van maikuls bene krijg ik ineens zin in een kippeboutje
ben ik de enige?
Rust zachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
En voor mijn allerbeste vrienden speel ik dit liedje op mijn gitaar die ik niet heb:
*kut nummer*
Isdatzo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:40 schreef Plupke het volgende:
[..]
ik ken je pas 5 min maar ik vind je nu al lief![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:40 schreef Plupke het volgende:
[..]
ik ken je pas 5 min maar ik vind je nu al lief![]()
quote:Geslacht Man
Mensen die altijd aan eten denken als ze foto's zien, hoeveel weeg je ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
gut als ik die foto's zo zie van maikuls bene krijg ik ineens zin in een kippeboutje
ben ik de enige?
70 kiloquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die altijd aan eten denken als ze foto's zien, hoeveel weeg je ?
ja man, wordt wel tijdquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sterf.
Goeie comeback.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die altijd aan eten denken als ze foto's zien, hoeveel weeg je ?
lekker joh, die haartjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
70 kilo
whatever man je poten zien deruit als een malse maiskip
Velletjes peuteren heerscht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hey, ik woon in valkenswaard (wss minder ver dan maastricht) en ik heb ook van die coole velletjes (
)
kom maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Velletjes peuteren heerscht.
Maar het is wel heel intiem natuurlijk.
Hey mevrouw gellatine benen / cellulitus benen word boosquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
70 kilo
whatever man je poten zien deruit als een malse maiskip
ik ben 1.77 maiklulquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hey mevrouw gellatine benen / cellulitus benen word boos
En ik weet niet hoelang jij je kip laat ontdooien hoor als je hem uit de diepvries trekt maar wij laten hem zeker niet zolang liggen dat de haren trop komen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hey mevrouw gellatine benen / cellulitus benen word boos
En ik weet niet hoelang jij je kip laat ontdooien hoor als je hem uit de diepvries trekt maar wij laten hem zeker niet zolang liggen dat de haren trop komen
nee hoezo ben jij de tampony lovert?quote:
nee want je klinkt wel alsof je ongesteld bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee hoezo ben jij de tampony lovert?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee hoezo ben jij de tampony lovert?
![]()
![]()
quote:
idd. Iets zeggen en dan niet zijn woord houden!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen we het weer over de mogelijke dood van Maikuuul hebben?Moet zekerheid hebben namelijk.
We kunnen ook het lot een handje helpen.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
idd. Iets zeggen en dan niet zijn woord houden!![]()
ja echt die sla je toch meteen om zijn natte oren of niet?quote:
Mein Herz klopft immer !!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:54 schreef melke het volgende:
En? Is het nu dan al zover?
Schadequote:
hallo maikul is mijn soulsfriend hoor dude!quote:
Repelsteeltjequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:09 schreef Plupke het volgende:
deauheaud
Hij leg nu op zuh bed hoowrrrrrrrquote:
Zolang die maar blijft ademenquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij leg nu op zuh bed hoowrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |