Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef fleur22 het volgende:Tssss...
Even voor de duidelijkheid.
In die hete nacht word ik van msn afgedonderd, en denk van:
Het is overbodig te zeggen dat het niet leuk is als iemand anders in jou hotmail zit te neuzen.
Toen het gebeurde, opende ik onmiddelijk een topic hierover..
![]()
Even zeuren in zo'n hete nacht, over de hete mail.
Het boeide me niet of het nou
kraken,
breken,
hacken or whatever is! De strekking van mijn OP was duidelijk! ''Shit er zit iemand in mijn hotmail''.
Ruimte zat om daar een opmerking over te maken,- dat mag ook- maar dan doodleuk er
alles bij halen wat verre van on-topic was is m.i te ver gaan. En tuurlijk, ik deed net zo hard mee. Maar och, och, schouder-klopje hoor; jullie bijdragen hier zijn superieur.
Ook wou ik graag even een link hebben waardoor ik direct een dubbele msn kon laten draaien.
Allemaal dodelijk simpel, en zeer luchtig bedoeld.
Kom op hey, het was 25 graden die nacht, en dat er altijd een paar Fok-kers zijn die even een opmerking willen maken, ach, maakt niks uit.
Maar men begon in die nacht te keer gaan! Och, och, wat een drukte maken over Fleurtje.
Wat is ze toch dom en blond.
Ik vond het knap dat er zó'n ophef werd gemaakt over taalfouten, hobby's, postgeschiedenis, usericon, etc.
![]()
terwijl het er niks mee te maken had! Het ging over hotmail mensen!
En mbt mijn hotmail...on-topic.
Ik zat binnen een half uur weer op mijn eigen hotmail-account.
Dat jullie allemaal zonodig een schouderklopje willen ontvangen omdat jullie zo graag superieur willen óverkomen, zegt meer over jullie dan over mij! Allemaal een applaus voor jullie briljante taal-puristen...
Ik ga over een paar dagen heerlijk op vakantie.
![]()
Het is goed met jullie.
Zo... kunnen jullie weer schieten. Ik heb gesproken.
Om FOK! zo leuk mogelijk te houden, word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even: Wat verwachten we van jou als user ?Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.