Zit er nou ook al iemand op je Fok account?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:09 schreef fleur22 het volgende:
[..]
![]()
Heb jij Fok al eens rondgekeken?? Om ziek van te worden. Niet doen.![]()
Uuuuuhmquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:09 schreef fleur22 het volgende:
[..]
![]()
Doodverwensingquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef fleur22 het volgende:
Zo vreemd was mijn vraag niet hoor.
Gewoon even gauw gemaakt. Niks mis mee.
Helemaal niks.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet allemaal maar kunnen he.
Nou sterf jullie allemaal, langzaam en pijnlijk. En ik hoop van harte dat deze schandelige reacties -net zo min de mijne nu is- ook niet worden getolereerd!!
![]()
![]()
't Is schandélig inderdaad!quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef fleur22 het volgende:
Nou sterf jullie allemaal, langzaam en pijnlijk. En ik hoop van harte dat deze schandelige reacties -net zo min de mijne nu is- ook niet worden getolereerd!!
We zullen nog eens behulpzaam zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef fleur22 het volgende:
Zo vreemd was mijn vraag niet hoor.
Gewoon even gauw gemaakt. Niks mis mee.
Helemaal niks.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het lekker zelfquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef zeur22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou sterf jullie allemaal, langzaam en pijnlijk.
Van jou postgeschiedenis krijg ik een stijve.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:09 schreef fleur22 het volgende:
[..]
![]()
O mag ik eventjes helemaal niet meer bijkomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:24 schreef fleur22 het volgende:
Omhooggevallen kut-forum met jullie bekrompen policy!
Nou, ik laat me niet wegsturen. Heb me vaak genoeg ingehouden!
En dan lees ik andere topics...en vraag me echt af; hoe krijgen die het voor elkaar??![]()
Dus ik dacht; Ik moet even wat vragen. Even snel. Heel netjes, heel simpel.
En wat krijg ik?? Niet normaal dit!! Echt.![]()
![]()
Je kan wel klagen, maar het antwoord is de eerste reply al gegeven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:24 schreef fleur22 het volgende:
En dan lees ik andere topics...en vraag me echt af; hoe krijgen die het voor elkaar??![]()
![]()
Dit is een reltopic geen zwaaitopic..quote:
owww fuck, weet je dat er een beveiliging is ingebouwd in dit forumquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is een reltopic geen zwaaitopic..![]()
![]()
Ik dacht een DIG-topic.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is een reltopic geen zwaaitopic..![]()
![]()
********* Ja, handige functiequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:33 schreef Re het volgende:
[..]
owww fuck, weet je dat er een beveiliging is ingebouwd in dit forum
als je je wachtwoord intikt tussen [ww] [/ww] tags plaatst komen er sterretjes te staan
zie je wel
Weet je wat? Neem even een borreltje, daar knap je van op. Het is veel te heet om je zo druk te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:24 schreef fleur22 het volgende:
![]()
Echt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:33 schreef Re het volgende:
[..]
owww fuck, weet je dat er een beveiliging is ingebouwd in dit forum
als je je wachtwoord intikt tussen [ww] [/ww] tags plaatst komen er sterretjes te staan
zie je wel
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |