ehm... die zijn er wel, maar ik weet zo snel ff niet waar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je geen foto ik ben van voor de oorlog
Ik snap er helemaal niks van
tja, de één noemt het mocro style. De ander kan zijn lach moeilijk inhouden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:56 schreef Niwa het volgende:
Mocro style bedoel je?
Ja, je spreekt het ook uit als Muahrocro Smmmffftyle.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:57 schreef Smots het volgende:
[..]
tja, de één noemt het mocro style. De ander kan zijn lach moeilijk inhouden.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:57 schreef Smots het volgende:
[..]
tja, de één noemt het mocro style. De ander kan zijn lach moeilijk inhouden.
een bes van bur...quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:20 schreef Beach het volgende:
wat is burberry?
GOO-GLEquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:20 schreef Beach het volgende:
wat is burberry?
Da's wanneer je zit te typen zonder echt op te letten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:46 schreef cyberstalker het volgende:
Kun je mij nog even uitleggen wat expolsie precies is?
JA! DAT PRECIES DAT JA!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:44 schreef Tommeke het volgende:
Check ook dit topic ter verduidelijking
Ohja, ik erger me ook erg aan dit fenomeen!
Ergeren??Ben je gek zeg! In plaats van je dr aan te ergeren moet je juist blij zijn dat jij niet zo een infantiele kutjosti bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:44 schreef Tommeke het volgende:
Check ook dit topic ter verduidelijking
Ohja, ik erger me ook erg aan dit fenomeen!
Heb jij geen doornkrans?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef Kindervriend het volgende:
Zo draag ik de mijne ook hoor!
Dat is een wijs woord! Ik geef je gans gelijk!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ergeren??Ben je gek zeg! In plaats van je dr aan te ergeren moet je juist blij zijn dat jij niet zo een infantiele kutjosti bent.
Wat die lui betreft: Ik denk dat ze het petje zo groot (klein dus) maken dat ie de inhoud van hun hersentjes correct aangeeft ofzo; kunnen ze bij de..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |