En dat moet dan eigenlijk 08-08-2008 zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
08-08-2006
Maar 08-08-2006 is toch ook weer mooi.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
En dat moet dan eigenlijk 08-08-2008 zijn.
Hij is ertoe in staat...
Das een doomscenarioquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
En dat moet dan eigenlijk 08-08-2008 zijn.
Hij is ertoe in staat...
Ja? Vertel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een doomscenario
En idd hij heeft die fratsen wel eens eerder uitgehaald.
Als ik het me goed herinner heeft hij heel 2003 niet gepost, omdat hij alleen in een even jaar wilde posten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ja? Vertel.
Hij is toch al eerder een jaar weggeweest?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft hij heel 2003 niet gepost, omdat hij alleen in een even jaar wilde posten.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is toch al eerder een jaar weggeweest?
Kwam toen weer terug in april 2004 dacht ik.
Uiteraard! Want oneven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
2003 was dan ook een kutjaar, natuurlijk![]()
Whehe, ik wist al dat ie cijfergek was, maar dit is wel weer heel overdrevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft hij heel 2003 niet gepost, omdat hij alleen in een even jaar wilde posten.
Maar het was een dappere poging.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:52 schreef broer het volgende:
Hmm... Het past toch niet echt bij me, die afkeer van oneven getallen.
Ik wilde jullie pijn wat verzachten, maar helaas...
Doe niet zo lelijk! RC is lief!! En verre van neurotisch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Maerycke het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die postopkrikker en cijferneuroot gewoon wegblijft...
Elk woord was gemeend. En het is behoorlijk neurotisch om zo over cijfers te blaten op een forum...quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk! RC is lief!! En verre van neurotisch.
Dat moet een datum zijn met speciale getalnotatie, of iets dat te maken heeft met 88.888. Misschien op 8 augustus om 8 minuten over 8 ofzo.
Doet ie ook nietquote:
Is een mogelijkheidquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:44 schreef oor het volgende:
10/08/06 04:02:00 stipt
waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:44 schreef oor het volgende:
10/08/06 04:02:00 stipt
Ach, jij hebt zo ook je neuroses hoor. Ieder zijn hobby zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Elk woord was gemeend. En het is behoorlijk neurotisch om zo over cijfers te blaten op een forum...
da's iemand die beloftes niet nakomtquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef dolle_hond het volgende:
wie is arcee?
aha!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's iemand die beloftes niet nakomt
Ik had het fout dus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef Urnie het volgende:
Issie nog niet terug?
Dan voorspel ik 02-08-2006 00.00 uur.
Dat was ook wel erg vroegquote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was ook wel erg vroeg
Maar 6 of 8 augustus kan nog![]()
Heb net een slotje aangevraagdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef broer het volgende:
Wordt het tóch nog gezellig.
Ik dacht er niet bij na. Maar hij komt hier niet, hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:16 schreef broer het volgende:
[..]
Niet zo handig, natuurlijk. Dan kan Arcee niet meer hier posten.
Lijkt me wel. Ik heb het NSB-knopje gebruikt, maar dan moet er maar net een modje zijn die het ziet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:19 schreef broer het volgende:
O, dan kan hij ook wel op slot. Toch?
Dat is correct.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet lukkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:25 schreef broer het volgende:
Ja, we zijn nog ontopic. Maar als jij denkt dat ik een topic kan vollullen over Arcee, heb je het mis.
Daar ga ik Arcee nog eens over aan de tand voelen.quote:
Toen Arcee terugkwam, was z'n eerste post een naamtopic voor mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar ga ik Arcee nog eens over aan de tand voelen.
Ik dacht dat ik je had weggejaagd. Maar niet dus. Dat valt dan alweer mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Btw, ik kom heus wel weer semi-bikkelen hoor. Ik kan jou toch niet in je eentje de boel laten verbaggeren?![]()
Ja, ik ook. Alleen dan wat later...quote:Ik was alleen erg blij dat ik weer een beetje kon slapen, na die achterlijke hittegolf.
Wat lief!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Toen Arcee terugkwam, was z'n eerste post een naamtopic voor mij.
(geloof ik.)
Geen leven hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Waar had je dat aan verdiend?
Ik laat me niet zo snel wegjagen. Hoewel Lamon aardig aan het stoken wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je had weggejaagd. Maar niet dus. Dat valt dan alweer mee.
Nee.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Gok hier wanneer hij weer terugkomt.
Jeu!quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:54 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het zo sneu dat ie dit keer weer wegblijft dat ik hoop dat ie voor 2007 niet meer komt.
Ja Arcee, dat schreef ik echt.
Ik gok dat hij het zelf zou omschrijven als 'van een afstand observeren en de situatie feitelijk beschrijven'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Hoewel Lamon aardig aan het stoken was![]()
Het moment is alweer een beetje voorbij, hoorquote:
Ja, hij weet het altijd aardig te brengen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het zelf zou omschrijven als 'van een afstand observeren en de situatie feitelijk beschrijven'.
Owhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het moment is alweer een beetje voorbij, hoor![]()
Gisteren zei hij: "Fok! krijgt een private message-systeem. Kunnen we lekker over elkaar roddelen." Wij tonen nu aan dat je daar helemaal niet zo'n systeem voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hij weet het altijd aardig te brengen.
Briljant, echtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren zei hij: "Fok! krijgt een private message-systeem. Kunnen we lekker over elkaar roddelen." Wij tonen nu aan dat je daar helemaal niet zo'n systeem voor nodig hebt.
Vind ik toch knap van ons.
Lamon is geen griezel, volgens mij. Een net iets te dronken figuur, dat misschien wel. Maar geen griezel. Haaiiii Lamon!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Tenzij hij natuurlijk zo'n griezel is die jouw/mijn/onze gangen nagaat of bij stom toeval dit topic ziet. Haaiiiiiii Lamon!
Nee, als je het zó noemt niet, nee...quote:Ik zit trouwens niet te wachten op zo'n PMS...-systeem.
Nee, Lamon is een schatje. Haaaaaaiiii Lamon!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:48 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon is geen griezel, volgens mij. Een net iets te dronken figuur, dat misschien wel. Maar geen griezel. Haaiiii Lamon!
[..]
Ik heb dat hele topic doorgenomen, daarna moest ik aan het infuus van alle computertermen, maar er wordt nog gedebatteerd over hoe ze het gaan noemen. Arcee heeft vast goeie ideeën, om maar even on topic te blijvenquote:Nee, als je het zó noemt niet, nee...
Leuk hè, hoe mensen zoiets simpels als zo'n systeem moeilijk weten te maken met gebakken-lucht-termen? Ik zou gewoon zeggen 'berichtjes sturen via Fok'. Maar dat zal wel te simpel zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb dat hele topic doorgenomen, daarna moest ik aan het infuus van alle computertermen, maar er wordt nog gedebatteerd over hoe ze het gaan noemen. Arcee heeft vast goeie ideeën, om maar even on topic te blijven![]()
Oi.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ik heb het NSB-knopje gebruikt, maar dan moet er maar net een modje zijn die het ziet.
Taxus, was een van de suggestiesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Leuk hè, hoe mensen zoiets simpels als zo'n systeem moeilijk weten te maken met gebakken-lucht-termen? Ik zou gewoon zeggen 'berichtjes sturen via Fok'. Maar dat zal wel te simpel zijn.
O, en Arcee, zeg je. Wanneer zou die eigenlijk weer terugkomen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nog wilde zeggen: goh, Godt. Dat is lang geleden.
Precies. Misschien helpt 't. Hoewel ik niet in God geloof. Maar wel in Godlikequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:30 schreef broer het volgende:
"Ach God, heb meelij", dat kun je niet vaak genoeg typen.
Je weet nooit wat je er ooit nog eens aan hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Je zit met Godt te slijmen. Moet het topic open blijven, of zo?
Dit is mijn topique en ik mag hier posten wat ik wilquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Uiteraard. En dat mag ook vast wel. Godt is niet onredelijk. (* slijm uit mondhoek veegt.)
Moet er nu wel iets zinnigs uitkomen, natuurlijk...
Ik ben heel benieuwd wat De Here daarvan vindt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is mijn topique en ik mag hier posten wat ik wil![]()
Ben mijn tanden gaan poetsen, pyjamaatje aangetrokken, en blijven proberenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat De Here daarvan vindt.
Hoe ben je gisteren de downtime doorgekomen? Met F5'en of met slapen?
Probeer er drie, danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Ik word wel een beetje schizofreen van het posten in twee topics, moet ik zeggen.
Dank, dank. Wij hadden het moeilijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
En ik had medelijden met alle semi-bikkels.
Ik heb geen vrienden in andere topics.quote:
Haaaaiiiii Lamon!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dank, dank. Wij hadden het moeilijk.
Hoewel... Lamon was kennelijk een dvd gaan kijken. Maar die heeft ook geen hart voor de zaak.
Stumperquote:Ik heb geen vrienden in andere topics.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat jij je in R&P laat zien.
Was ik erg bot?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:05 schreef broer het volgende:
Toch wel iets subtieler dan hier, mag ik hopen?
Hoewel sommigen er ook gewoon om vrágen, natuurlijk. Maar toch...
Ja, dat was je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Was ik erg bot?Sorry. Ik mag graag plagen.
Ik heb al sorry gezegdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was je.![]()
Gelukkig ben ik alles van Fok! vergeten zodra ik op het rooie knopje links bovenin klik, dus het valt allemaal nog mee.
En plagen is oké. Maar niet als het over mij gaat!
Oh jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Ja, maar ik dacht: laat ik maar heel veel woorden typen. Dan lijkt het net of we een gesprek voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |