Het uitroepteken nekt je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lhasa!
Die ja, heb je toch nog wat aan Risk spelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:47 schreef Homdeck het volgende:
Kamtsjatka
Sorry ik heb een belangrijke verandering aangebrachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:47 schreef Homdeck het volgende:
Kamtsjatka
Ach, je blijft het risico lopen dat iemand een snellere secretaresse-opleiding heeft gehad...quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:47 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Die ja, heb je toch nog wat aan Risk spelen
Ja daag, punt toekennen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:48 schreef bofneger het volgende:
[..]
Sorry ik heb een belangrijke verandering aangebracht
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Ik zal even snel een nieuwe vraag bedenken om misverstanden en scheve gezichten te voorkomen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedoel je Sachalin?
Dat noemen ze een schiereiland dan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:52 schreef Haruhi het volgende:
Dat is ook zo maar een eiland kan ook niet tot een ander land strekken technisch gezien.
tot... niet tot-en-met..quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:52 schreef Haruhi het volgende:
Dat is ook zo maar een eiland kan ook niet tot een ander land strekken technisch gezien.
Een schiereiland kan ook niet van een land naar een andere strekken. Dan heet het gewoon land.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat noemen ze een schiereiland dan...
Climbfall +1quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Koerillen?
Ik vraag me toch echt af hoe je dit weet, ik heb daar nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Koerillen?
Ja, details zijn belangrijk. Ik zal wat beter opletten. Excuses Haruhiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |