Heb je wat tegen microsoft ofzo ? Met je linuxquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef mvdlubbe het volgende:
No way, dude.
Een Xbox360 is zo elegant als een bedlegerige zeekoe.
Let dan ook op , KUT.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
Ja hoor, ik kijk even de andere kant op, en het topic is weer vol.
Wat dacht jij! En dat alles in HD kwalitiet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Joene het volgende:
Ga je ook jesters en blote kipfilets bekijken via je 360 arma?
Ja hoor. En de paus is moslim.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef mvdlubbe het volgende:
No way, dude.
Een Xbox360 is zo elegant als een bedlegerige zeekoe.
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.quote:
Spray.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je wat tegen microsoft ofzo ? Met je linuxen een 360 af te kraken .
Kipfilets in hd kwaliteitquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht jij! En dat alles in HD kwalitiet!
Chriz?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.
Ach ja , die wordt vanzelf 20 misschien wil je hem dan wel neucken !quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.
TSssssssssssss.quote:
Die is toch al vijftien?quote:
Wist ik niet , ik wist alleen dat die tegen de condoom is die eikel ! verspreider van aids is et !quote:
Psies. Dan ga je toch op andere dingen letten op een gegeven moment.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Kipfilets in hd kwaliteitdan zie je de scheerplekjes beter !
Alleen als zijn lid minstens 20 centimeter is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja , die wordt vanzelf 20 misschien wil je hem dan wel neucken !
En dat is een soort sluimerend terrorisme, hence de vergelijking met moslims, ziet u.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Wist ik niet , ik wist alleen dat die tegen de condoom is die eikel ! verspreider van aids is et !
Ja het is soms net real life zo een hd tv.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Psies. Dan ga je toch op andere dingen letten op een gegeven moment.
KUT !! , kom ik weer 2cm te kortquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als zijn lid minstens 20 centimeter is.
Ja, wat verwacht je dat ik ervan ga voelen dan?quote:
Dus in feite zit je hier nu te beweren dat de paus een broeder is van Osama ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En dat is een soort sluimerend terrorisme, hence de vergelijking met moslims, ziet u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |