true, maar wil wel een fijne versterker halen, en het setje wat ik van technics had kun je niet krijgen voor een paar tientjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:44 schreef Fendy het volgende:
Geen slechte prijs, maar als je op marktplaats kijkt kun je daar een receivertje vandaan halen voor een paar tientjes, is dat niet een beter idee? Misschien ga je hier spijt van krijgen...
Beter plan, gelijk een setje SL's en een Ecler NUO5quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef HOPit het volgende:
[..]
true, maar wil wel een fijne versterker halen, en het setje wat ik van technics had kun je niet krijgen voor een paar tientjesen ik denk dat ik ga sparen, ff pauze nemen met mn hobby, en dan een profi setje halen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Beter plan, gelijk een setje SL's en een Ecler NUO5![]()
als ze dan niet weg zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef jimjim1983 het volgende:
tvp
misschien heb ik geld over na de vakantie
gooi je goeie ervaringen in de groep zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef djphasor het volgende:
Die mixxer daar ben ik ook ooit mee begonnenalles inmiddels alweer verwisseld voor technics etc
Goeie shit ouwe!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik paas dit topic even naar een vriend van mij.
niet, gaat in 1 keer weg anders heeft de starter niets om mee te beginnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:19 schreef spacecrap het volgende:
wat voor alleen de vinyl?
Dat gratis verzenden gaat niet werken omdat dit ver boven de 10 Kg gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:13 schreef HOPit het volgende:
auf zu halen in leeuwarden, kan ook evt gebracht worden door het hele land (mits je geduld hebt, mn vervoer moet er langs komen), en heb nog geen gebruik gemaakt van de verzend actie dus kan ook nog gratis
heb een doos + isolatie materiaal voor alles.
en bod genoteerd
ah is maar tot 10 kgquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gratis verzenden gaat niet werken omdat dit ver boven de 10 Kg gaat.![]()
Verzenden zie ik zowiezo niet zitten maar kan vanuit Arnhem evt wel naar Leeuwarden rijden, alhoewel 't een aardige afstand is.![]()
txquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:40 schreef Italo het volgende:
Mengpaneel is een toppertje
(geen ervaring met de spelers)
Suc6 met de verkoop
true, maar kan op dit moment ff helemaal niets missenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:18 schreef Catch22- het volgende:
als die versterker het enige probleem is, ik gebruik zelf ook een 30 jaar oude ghetto versterker. Die staan regelmatig bij de 2e hands toko voor weinig..
Genoteerd als hoogste bod!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef FreakzZ het volgende:
serieus intresse, ik bied 260 euri
uuuhm:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef jimjim1983 het volgende:
200!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef FreakzZ het volgende:
serieus intresse, ik bied 260 euri
ok, zonder veel hoop genoteerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
voor het geval hem iets overkomt
hehe, kloptquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:44 schreef chiren het volgende:
Hehe, dat is een foto van mijn set uit de OP!
Hier heb je een betere:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |