Als het met die shampoo waar TS het over heeft eruit gaat, prima, maar anders idd dit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
stomerijvergoeding en als de vlekken er daar niet uitgaan zou ik wel de kosten van de blouse vergoed willen zien.
nou, zoals ze het je aangeboden hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef Zana het volgende:
ik wou gewoon weten, hoe zo een probleem normaal wordt opgelost, want ik ben zeker niet de eerste dier het overkomt
Gelukkig heeft je blouse geen vlekken meer.Mijn schoonzus die een kapsalon geeft in dit soort(zeldzame)gevallen een hoofdmassage ofzo kado,mocht je de vlekken er zelf niet uit krijgen dan krijg je de stomerij of het kledingstuk vergoed.Het is verveelend als zoiets gebeurd maar zoals eerder vermeld het zijn ook mensen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef Zana het volgende:
mijn blouse heeft geen vlekken meer, gelukkig was het wit en katoen en kon ik bij hogere temperatuur wassen en met bleek aan de gang, er zijn ook nog een paar kleinere plekken op mijn BH en die zijn nog een beetje zichtbaar, maar ja dat is niet zo een drama
en ja, ik heb zeker een illusie minder, ik geef bij een verglijkbaar geval de volgende keer direct aan, dat ik verwacht dat ze de stomerij vergoeden, want haarverf is geen biertje dat over je broek is gevallen en waar je zeker weet dat er geen vlek blijft
Oke maar wat had je dan gewild? Ik bedoel, een hoofdhuidmassage is lekker maar lost het probleem niet op. Korting op de behandeling? Had geen verschil gemaakt want die vlekken zaten toch al in je blouse en je betaalde met een tegoedbon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Zana het volgende:
Bedankt Pure-Poison, aan dit post heb ik echt iets.
Op het kappersforum vonden ze het bijna allemaal raar, dat ik als klant niet echt gelukkig ben, wanneer ik weggestuurd wordt met “probeer eerst maar zelf om de vlekken eruit te krijgen”. Ze verwijten mij dat ik alleen maar uit ben op een hoge schadevergoeding, dat is echt niet zo. Ik denk wel dat het helpt, wanneer een kapper zich een beetje meelevend opstelt en misschien iets kleins aanbiedt als compensatie voor de schrik, verglijkbaar met als wanneer je een drankje op kosten van het huis krijgt, wanneer in een restaurant iets niet helemaal goed gaat. Nu gaat de klant de deur uit met vieze kleding en met het gevoel "de kapper heeft een foutje gemaakt en ik mag het zelf ook nog opknappen".![]()
Ja dat is vervelend maar ze hadden je blouse ook niet ter plekke kunnen uitwassen of naar de stomerij kunnen brengen. Ze hebben aangeboden om eventuele kosten te vergoeden en meer hadden ze denk ik ook niet kunnen doen.quote:Nu gaat de klant de deur uit met vieze kleding en met het gevoel "de kapper heeft een foutje gemaakt en ik mag het zelf ook nog opknappen".
Nou in Amerika had je hier miljoenen dollars voor kunnen krijgen hoor, voor de opgelopen emotionele schade ten gevolge van een zeer traumatische ervaring.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat wil je nog meer, emotionele schadevergoeding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |