Die hoef ik überhaupt niet te zien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat; King of queens. Die serie zitten ze nu ook weer te herhalen. Echt een superserie maar meer dan 1x hoef ik het toch niet te zien![]()
leuke humorquote:
ehm kijk jij nou maar lekker de bold he!quote:Op donderdag 27 juli 2006 03:15 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Wat een KUT serie is dat toch, die ontzettende zeikerige schrale kut stem van dat wijf is al genoeg om mij pissig te maken
en het wordt vast ook nog door talpa uitgezonden
"Mister Sheffield..." ARGH kutstem van die deerne.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef PDOA het volgende:
Hebben ze vorige week net de laatste aflevering uitgezonden, beginnen die knuppels van RTL5 weer opnieuw!!! Hebben ze geen nieuwe series daar ofzo??? Tief op met je Nanny, nou kennen we het wel!!!
Ja, of MacGyver!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:01 schreef newsman het volgende:
Wanneer gaan ze de A-Team weer uitzenden ?
Die stem doet me altijd denken aan iemand die ik kenquote:
Maar ze is wel lekker!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Metal_Mart het volgende:
Die Drescher is echt mega-irritant met dat Queens-accent van der en die nasale kutstem met die domme lach.
Ik kijk altijd voor die dochterquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Metal_Mart het volgende:
Die Drescher is echt mega-irritant met dat Queens-accent van der en die nasale kutstem met die domme lach.
Maggie??quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor die dochter
Hoe heet ze ook alweer
Volgens mij welquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maggie??
Ja; vaste kijker hier..![]()
![]()
Ja! Waar blijft M.A.S.H.!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef PDOA het volgende:
Hebben ze vorige week net de laatste aflevering uitgezonden, beginnen die knuppels van RTL5 weer opnieuw!!! Hebben ze geen nieuwe series daar ofzo??? Tief op met je Nanny, nou kennen we het wel!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |