Is er nu zoveel vraag naar die serie, want het is geloof op elk net al 3x langsgekomen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
"Hiiiiiiiiiii misterrrrrr Sheffielddddddddddddddddddddd"
niles pwntquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef babba het volgende:
Ik lig altijd in een deuk door die rivaliteit tussen CC Babcock en Niles
ik vind die serie geweldig helaas heb ik de laatste aflevering gemist, dus over 5 maand ofzo komt die weer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef babba het volgende:
Ik lig altijd in een deuk door die rivaliteit tussen CC Babcock en Niles
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik vind die serie geweldig helaas heb ik de laatste aflevering gemist, dus over 5 maand ofzo komt die weer?thnks
ja ze kreeg een tweeling oid?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Heb je die laatste aflevering nog nooit gezien?![]()
Ik nu al zo'n 3 x ofzo
Ze krijgen een tweeling en Niles en CC krijgen ook een kind. Oh ja, ze trouwden tijdens de bevalling.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ze kreeg een tweeling oid?
vertelllllllllllllll
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef ChrisJX het volgende:
You've been verry, very naughtyNow you have to sit on the naughty spot for five minutes.
Of bedoel je niet die Nanny
Geil brilletje!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik bedoel Nanny Jo Frost van RTL4. Niet die stomme miepen van SBS6
[afbeelding]
Aaaaaaaaaargh, he spit into my mouth!quote:You've been verry, very naughty Now you have to sit on the naughty spot for five minutes.
Daar zeg je zowat; King of queens. Die serie zitten ze nu ook weer te herhalen. Echt een superserie maar meer dan 1x hoef ik het toch niet te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef Cheiron het volgende:
. Ik zet het geluid al uit als de reclame ervan tussen King of Queens door komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |