Niet enkel dat, maar je moet ook even in 't achterhoofd houden dat veel informatie die je vroeger op school leerde "verouderd" is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ging laatst op mijn bek bij een scheikunde-vraag, terwijl ik dat ooit een tijdje gestudeerd heb.![]()
Voor 'heb je op school gehad'-vragen zijn sommige mensen te oud
Als je dat niet kent, ben je gewoon stomquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Topografie van Europa: Wie heeft er nog van Joegoslavië gehoord? Of van Tsjechoslowakije?
Ik vannacht ook. Ging over dat liedje van Joling: "Camp David".quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want ik had gisteren nog een vraag over Gerard Joling en het Songfestival goed![]()
dat is mogelijk als je salariskosten bedoelt. Die worden in sommige gevallen geactiveerd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige wel. Als je het een beetje volgt, zijn de meeste wel te doen.
Deze vraag was ook wel te doen hoor, maar niet voor mij![]()
[..]
Ik vond het anders best goed bedacht van mezelf![]()
Ik wil nu dan ook weten of personeel ook onder immatierële activaria valt
Aha..... ben de weg kwijt.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:40 schreef Homdeck het volgende:
Die worden in sommige gevallen geactiveerd.
Duh, ik wilde alleen maar aangeven dat dit topic soms een beetje afdwaalt naar een vergelijkbaar topic in cultuur, raad je plaatje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want ik had gisteren nog een vraag over Gerard Joling en het Songfestival goed![]()
Nee, eentje is niet van Shakespearequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
Midsummer nights dream is van shakespeare en de rest niet?
op de balans geplaatst ipv in de resultatenrekening, zodat ze over meerdere jaren afgeschreven kunnen worden.quote:
Hee, dat is Raad je Plaatje voor Dummies!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Duh, ik wilde alleen maar aangeven dat dit topic soms een beetje afdwaalt naar een vergelijkbaar topic in cultuur, raad je plaatje.
Die zijn te makkelijk.quote:Algemene kennis is wie schilderde de nachtwacht, waar lag de Nederlandse verdediging in ww2, welke schilder sneed zijn oor eraf, waar onstond de democratie, dat soort dingen.
k_man +1quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef k_man het volgende:
Lady Windermere's fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |