Had ik ook... heb een paar bloemen hier en daar geplant en toen was het weer goedquote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef .Spijker. het volgende:
En na een paar dagen zeiden ze bij Town hall dat ik meer groen moest plaatsen terwijl ik geen ene boom heb weggehaald.
Beetje vaag..
donequote:Op maandag 31 juli 2006 00:36 schreef warmfruit het volgende:
Is er nog iemand wakker in Nederland? Ik ga zo even naar de McDonalds in Boston. Wie wil er een kleinigheidje uit m'n winkel kopen? hier in amerika 6 uur tijdverschil vandaar dat de tom nook winkel hier nog open is! Heb een mooie indianentooi, ninja muts en/of romeinse helm klaarliggen voor degene die als eerste de poort binnenloopt!
--
mijn info (mag ik ook op de lijst?):
code: 4939-9398-7265
naam: Jeroen
plaatsje: Beantown
Fuit kan je eten maar het is niet nuttig gewoon verkopen aan tom nook.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef Mikani het volgende:
Nou ik ben nu ook aan 't spelen, nog niet via WiFi, maar gewoon via de game, is wel fijn om zo ff rond te neuzen. Nu heb ik een paar vraagjes.
Ik zie jullie praten over planten water geven, hoe doe ik dat?
De peaches die ik uit de bomen haal, kan ik verkopen, maar ook zelf op eten. Wat moet ik nou doen, neem aan dat mijn poppetje ook eten moet enzo?
Hoelang hebben jullie erover gedaan om die hypotheek af te lossen? En wat is de snelste manier om geld bijeen te krijgen?
Tnx alvast!
Dankjewel!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Fuit kan je eten maar het is niet nuttig gewoon verkopen aan tom nook.
Je moet een gieter kopen bij tom nook
Ik ben nog steeds bezig maar ben al bij mijn 4de verbouwing ofzo.
maar in een week moet het wel lukken om je eerste hypotheek af te betalen.
Trouwens zaterdag gebeten door een spin damm ik schrok.
hij sprong uit de boom ofzo liep weg eerst en daarna terug voor de kill. ik wist niet wat me overkwam. (AC is wel erg leuk)
is je poort open? dan kom ik ff wat bloemen brengenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb bomen genoeg dankjeen planten ook wel denk ik maar als je wat bloemen over hebt heel graag
Gefeliciteerd Heather!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |