Hint 2: Deze stad ligt in een EU-land.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:19 schreef Skande het volgende:
Hint 1: Hongarije is niet het juiste land, deze stad ligt ook niet in een buurland van Hongarije.
De foto die ik heb gepakt staat op de eerste rij van Google images als je de naam van deze stad intypt, dus té moeilijk is hij niet (bovendien kan ik in jouw posthistory nou niet heel veel "Raad de stad"terugvinden). Maar, zoals ik al eerder heb aangegeven dacht ik dat deze stad groter was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb van zeker 20 steden afbeeldingen opgezocht en jouw stad is niet te vinden. Deze opgave is dus te moeilijk!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef maluutje22 het volgende:
Pilsen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Skande het volgende:
[..]
De foto die ik heb gepakt staat op de eerste rij van Google images als je de naam van deze stad intypt, dus té moeilijk is hij niet (bovendien kan ik in jouw posthistory nou niet heel veel "Raad de stad"terugvinden). Maar, zoals ik al eerder heb aangegeven dacht ik dat deze stad groter was.
[..]
pardon??
mis k hier iets?
k wilde alleen ff raden, moet ik daarvoor al eerder mee hebben gedaan?als je slim was, dan wist je dat ik pas sinds eind vorig jaar fokmember ben...![]()
duss...dat zegt al wat over mn topics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |