Maar dan zou het toch eerder ShowChatters moeten zijnquote:
DM probeert zich er nu krampachtig uit te lullen, terwijl wij gelijk hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan zou het toch eerder ShowChatters moeten zijn?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DM probeert zich er nu krampachtig uit te lullen, terwijl wij gelijk hebben.
If you say so...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wat? Anders pas je het even aan, zodat de TT beter in jouw ideaalbeeld past!![]()
Bij 'het berijden van een fiets' dacht ik even aan iets....anders!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik herinner mij nu plots dat ik gisternacht 4 kilometer hardop heb gezongen tijdens het berijden van een fiets.![]()
Maar ik dacht ik er wel meer had gezien met een meervoudswerkwoord, of is dat in de minder intellectuele fora geweest dan? En ik vond het leuk om SC als een grote groep te zien. Hoorde ik ook eens bij een groep.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DM probeert zich er nu krampachtig uit te lullen, terwijl wij gelijk hebben.
Nee, het is 'Tijdens het berijden van een fiets dacht ik aan iets anders.'quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij 'het berijden van een fiets' dacht ik even aan iets....anders!
Seks op de fietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij 'het berijden van een fiets' dacht ik even aan iets....anders!
Dat deden de nonnen bij het klooster ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik herinner mij nu plots dat ik gisternacht 4 kilometer hardop heb gezongen tijdens het berijden van een fiets.![]()
Ik ken hem alsquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Seks op de fiets
Neuken met je zadel*
*Op de melodie van "Sex on the beach".
Whehe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, het is 'Tijdens het berijden van een fiets dacht ik aan iets anders.'![]()
Zal wel. Minder intellectuele fora.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik dacht ik er wel meer had gezien met een meervoudswerkwoord, of is dat in de minder intellectuele fora geweest dan? En ik vond het leuk om SC als een grote groep te zien. Hoorde ik ook eens bij een groep.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat deden de nonnen bij het klooster ook!
Totdat moeder overste naar buiten rende en schreeuwde:'Als jullie nu niet stil zijn, dan schroef ik de zadels er weer op!'
Maar echt uit volle borst?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe dat vrijwel altijd als ik op de fiets zit.
(En ja, ik zit ooit op een fiets)
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Zal wel. Minder intellectuele fora.
Je kan SC nog steeds als één grote groep zijn als je het woord als enkelvoud behandelt, hoor.Dat is bij 'publiek' toch óók zo?
Hier 28....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Op mijn kamertje is het nu 32 °C
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat jij vist naar die complimentjes. Ik doe dat niet, maar toch gaf Ody er één!
117,8 april.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Da's Fahrenheit. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |