ok ok ok de wind kwam precies van de andere kant.... Dat vertekende.... het bier hielp ook mee.... ok ok ok...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef piepster het volgende:
[..]
Dan gingen ze de verkeerde kant op.![]()
ik niet, ga al naar de bios, maar vorig jaar was het wel leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
Wie gaan er vanavond naar het Grote Kerkhof?
Wat is dr dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
Wie gaan er vanavond naar het Grote Kerkhof?
als ik mijn griep kan onderdrukken wel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef piepster het volgende:
@zwaaibaai: als het leuk is, ga jij dan?
The Corona's, IOS en Soulvation. Met name dat laatste lijkt me wel leuk! Vorig jaar vond ik het ook erg geslaagdquote:
ok ik sla over....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
The Corona's, IOS en Soulvation. Met name dat laatste lijkt me wel leuk! Vorig jaar vond ik het ook erg geslaagd
Ik sla even over denk ik zo.quote:The Corona's voor al uw feesten begrafenissen en andere knokpartijen.
Ach, ik woon er vlakbij. Als het niks is, ga ik vanzelf wel weer weg. Misschien wordt het net zoals vorig jaar weer leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef piepster het volgende:
Ik dacht dat er iets met hele slechte hiphop was, maar misschien was dat een andere keer.
Soulvation is wel leuk. Lekker dansbaar, en het houdt je warm(bloedig) met dit pokkeweer.
IOS vind ik persoonlijk vreselijk . Een band die niet wil toegeven dat ze ooit een kutnaam hebben gekozen, en nu met een afkorting op de proppen komt, die een comité voor iets-te-rijke-mensenen na googelen word ik van the Corona's niet echt geil. Citaatje van een web-log:
[..]
Ik sla even over denk ik zo.
Als je richting Brink loopt aan het begin van de winkelstraat rechtsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef Houniet het volgende:
waar is in godsnaam de AH in deventer![]()
Da's een minder bekend supermarktjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef piepster het volgende:
Huh? Een wat? En welke straat of postcode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |