Thnxquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, dat ligt in de - nu goeddeels gesloopte - Driebergenbuurt. Een beetje hetzelfde verhaal als het Rode Dorp; alhoewel ik niet precies zou weten hoe de situatie precies in die straat is. Maar die buurt is er zeker op vooruit gegaan vergeleken met tien jaar geleden, dus ik zou er zeker even gaan kijken![]()
ja die app.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef piepster het volgende:
Een flat op het Groenedijkje? Of bedoel je dat appartementencomplexje daar?
De buurt heb ik al een tijd niet gezien. Voor alle sloop was het matig tot slecht. Zooii op straat, rare mensen. Hoe het nu is weet ik niet.
de kamer zelf klonk wel erg goed iig, maar goed, zal het donderdag wel zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Hillz het volgende:
[..]
ja die app.
voor de rest is alles gesloopt daar maar aan de straatkant staan al nieuwe woningen. vroeger was het idd een grote puinhoop daar.
tja, hier in de straat is ook wel een groot verloop, maar vind ik op zich niet zo ergquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:34 schreef piepster het volgende:
Tibbensteeg is leuk wonen. Lekker in de stad. Buurt is goed, alleen de studentenhuizen zelf weet ik niet. Volgens mij zit daar veel verloop in, zag ze vroeger bijna altijd wel op kamernet staan.
Nicequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Zaterdag trouwens allemaal bij domino's pizza gaan eten voor 2.99
Tussen 12 en 22 uur zijn daar bij afhalen namelijk alle pizza's maar 2.99![]()
oeh, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Zaterdag trouwens allemaal bij domino's pizza gaan eten voor 2.99
Tussen 12 en 22 uur zijn daar bij afhalen namelijk alle pizza's maar 2.99![]()
Had het al gepost, maar was hier zo'n gedoe in huis dat ik geen tijd hadquote:
Ohja, ik lees het netquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Had het al gepost, maar was hier zo'n gedoe in huis dat ik geen tijd had![]()
Dus kom ander keertje wel
Is goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Sylvana het volgende:
dan kom ik morgenavond voor het voetballen wel ff langs
hoofdkassa? dus niet op multimedia? of hoofdkassa op multimedia ofzo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is goedik ben er van 6 tot 9. Voor het eerst hoofdkassa btw.
Nee, ze hebben mensen tekort. dus moet ik komen invallen. Ik zou niet eens moeten werken normaal gesproken. Dus als je nog een baan nodig hebt moet je langs de V&D gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoofdkassa? dus niet op multimedia? of hoofdkassa op multimedia ofzo?
Hebben ze daar een video afdeling?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ze hebben mensen tekort. dus moet ik komen invallen. Ik zou niet eens moeten werken normaal gesproken. Dus als je nog een baan nodig hebt moet je langs de V&D gaan.
We verkopen lege videobanden ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hebben ze daar een video afdeling?
lolquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
We verkopen lege videobanden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |