Om een lang verhaal kort te maken..
Dit gebeurde in deel 1:
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef patrick11 het volgende:Ik ben laatst wezen stappen en toen had ik (dacht ik) een lekker halfbloed braziliaans wijf ontmoet met een rijpe lichaam (5 jaar ouder dan mij) en we zijn daarna naar mijn huis gegaan.
Bij mij thuis gekomen hebben we een grote fles Bacardi leeggedronken en hebben we wat liggen te zoenen.
Daarna ging ze topless en heb ik een tijdje aan haar tepels zitten te sabbelen en ze trok toen daarna mijn broek uit en heeft me een kwartier lang gepijpt totdat ik klaarkwam in haar mond. Ze slikte het ook gelijk door.
Ze wilde toen dat ik weer haar tepels ging zuigen omdat ze dat superheerlijk vond, dus ik verder zuigen aan die tepels, totdat mijn lul weer in de opperste staat van paraatheid kwam. Ik vroeg toen of ik haar mocht neuken. Ze zei dat ze ongesteld was en dat ik haar alleen in haar kont mocht neuken. Ik vond het best. Zij deed haar broek naar beneden tot boven haar knieen en ik mocht haar van achteren in haar kont neuken. Ik neuke, neuke, neuke en kwam zo ongeveer na een half uurtje klaar in haar kont. Ik trek mijn pik eruit dat onder een smurrie van sperma en wat bruine vocht en restjes zit en op dat moment staat zij op om haar broek naar boven te trekken en ik schrik me opeens een hoedje. Want ik zag gewoon een fucking lul naar buiten hangen toen ze even snel omdraaide. Ze vertelde me dat ze zich binnenkort zou laten ombouwen deze zomer en dat ze na de operatie volledig vrouw wil worden.
Maar ik was in de tussentijd fucking shocked en pissed off. Ik zo van, kan mij de fuck schelen wat jij wil. Dus heb ik er de deur uitgeflikkerd en gezegd op te donderen.
I am still fucking MAD.
zie:
Vrouw blijkt achteraf een fucking pre transexueel.Ze blijft me fotos van haar verzenden, nadat ik haar heb verteld dat ik haar niet meer wil zien.
Nu wordt ik gestalkt door die transsexueel en gechanteerd, dat ik nooit meer met rust gelaten zal worden, tenzij ik nog voor de laatste keer een triootje met haar (rechts in het plaatje) en haar vriend(in) (links in het plaatje) doe.
![]()
rechts is met wie ik dus geneukt heb.
Help, wat moet ik doen..?
[ Bericht 2% gewijzigd door flugeltje op 26-07-2006 18:04:16 (ploakes verwijderd.) ]