Tessa de Looquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:13 schreef Troel het volgende:
Ik zat er nog niet eens zo ver naast met de spelling
Zelfde categorie, maar toch iets anders (en van een boek dat ik moest lezen voor mijn lijst).
Wie is de schrijver van het boek De Tweeling en hoe heet de Tweeling (voornamen van de meisjes dus)?
Jouw auto rijdt op zonnebloemolie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben terug. 90 liter zonnebloemolie waar m'n auto weer een paar kilometer van mag smullen.
Inderdaad. Klik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Jouw auto rijdt op zonnebloemolie?
Dat mag toch helemaal niet![]()
Omdat ze zelf een post heeft gemaakt met Soempie -1 namelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef Troel het volgende:
Gewoon meetellen toch?
Ow, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat ze zelf een post heeft gemaakt met Soempie -1 namelijk.
stand in de OP klopt (voor soempie). in dit topic heeft soempie een keer +1 en -1 gestaan (begin van dit topic). Of beide meetellen (=0) of geen van beide (=0)quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow, Soempie; hoe zit het met dat punt van jou uit vorig topic? Moet dat er nou wel of niet bijgeteld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |