quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het dat waar Gerard Joling naar op zoek was? Niet vreemd dat-ie 't niet vond. Maar een tekst "ben op zoek naar Camp David" klinkt al helemaal niet... [afbeelding]
Dat was tegen Evander Holyfieldquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Oor afbijten!
Nee, dat was drie jaar eerder...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Oor afbijten!
Of de scheids KO was staat niet in mijn bron. Maar geslagen heeft-ie 'm in elk geval. En dat mag niet. Schijnt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef Haruhi het volgende:
De scheids KO slaan
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef the_disheaver het volgende:
reclame maken voor zijn geweldige nitendo spel?
Goede poging!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef the_disheaver het volgende:
reclame maken voor zijn geweldige nitendo spel?
Ze staan tegenwoordig ook helemaal niks meer toequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Of de scheids KO was staat niet in mijn bron. Maar geslagen heeft-ie 'm in elk geval. En dat mag niet. Schijnt.
Haruhi +1
Ja nouja, Lou Savarese was al KO na 38 seconden, en Tyson stopte niet.. Dan hoort de scheids tussenbeide te komen wat hij ook deed, en toen ving hij een stoot van Tyson. En geloof me die kan hard slaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Of de scheids KO was staat niet in mijn bron. Maar geslagen heeft-ie 'm in elk geval. En dat mag niet. Schijnt.
Haruhi +1
Kan wezen, maar voor die dreun op die scheids heeft-ie die boete gehad. En dat was de vraag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja nouja, Lou Savarese was al KO na 38 seconden, en Tyson stopte niet.. Dan hoort de scheids tussenbeide te komen wat hij ook deed, en toen ving hij een stoot van Tyson. En geloof me die kan hard slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |