Waarom dan overdrijven en zo geloofwaardigheid verliezen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef Kroketvulling het volgende:
Jemig de pemig, wat een stel mierenneukers zeg! Stel dat destorm lichtelijk overdrijft, en de steekvlam kwam "slechts" tot 30/40 centimeter, dan nog is dat best behoorlijk voor een gewone kaars.
Verhaal ja.quote:Ik vond het in elk geval een vermakelijk verhaal.
If they didn't, this subforum wouldn't exist ..quote:
Omdat stierenpoep toch minder lekker bektquote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
If they didn't, this subforum wouldn't exist ..
Ben ik wel benieuwd waarom je het in het Engels vraagt? Dat past beter op forum.fok.co.uk
Stom zeg, je kan toch gewoon zeggen, ik krijg niks door, jammer maar helaas en hier heb je je geld terug? Was een keer bij een kaartenlezer, en het eerste wat ze over me zei klopte niet. Maar ze was al de hele dag bezig geweest en daardoor was ze moe en kon ik mijn geld terugkrijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef destorm het volgende:
Enorm raar, wel spijtig is dat die man is overleden ondertussen, maar heb veel met zijn zonen gepraat en die gaven toe dat hij een gave had maar dat werkte maar bij 30 % van zijn klanten, de rest moest hij liegen,tja...Zo werkt die wereld wel helaas, ze zullen niet zeggen, ik krijg niets door.
Schitterend verhaal voor bij het kampvuur !quote:Op donderdag 4 november 2010 14:58 schreef Loodje het volgende:
Mijn vroegere buurvrouw heeft vroeger glaasje gedraaid, dat was (g)een (goede) ervaring. De geest liet weten dat hij boos was dat hij/zij opgeroepen werd en vertelde haar dat ze MS en ME zou krijgen, 2 jaar later werd de diagnose ME gesteld. 6 jaar later MS. Of het voorspellend was of dat het wraak was, ik heb geen idee.
Dat hoor je altijd te zeggen na zo'n schitterende anekdotequote:
Mss heeft je buurvrouw het verzonnen. Het is al mazzel als glaasje draaien 'lukt' en dan krijgt zij ook nog eens een geest te 'spreken' die twee ziektes perfect voorspelt.quote:
En boos is dat ie opgeroepen wordt maar wel de tijd neemt om letter voor letter een flauwe boodschap door te sturen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mss heeft je buurvrouw het verzonnen. Het is al mazzel als glaasje draaien 'lukt' en dan krijgt zij ook nog eens een geest te 'spreken' die twee ziektes perfect voorspelt.
Dat is het toch al voor sommige mensen hier.quote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Verhaal ja.
Nog een paar overdreven spannende verhaaltjes en TRU kan de naam veranderen in FAN (fantasie).
Eerder bétwiste discussiepuntenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef Loodje het volgende:
Zelf ben ik heel sceptisch in dit soort dingen. Echter, het is niet 1 keer geweest maar in meerdere keren. En ja iedereen moet geloven wat je zelf wilt geloven toch? Ik zou zo'n verhaal niet uit mijn mouw schudden. Zeker niet toen die (is trouwens de moeder van een vriend) in het ziekenhuis ligt en dit aan haar zoon/dochter en mij verteld.
Het blijven altijd onbetwiste discussiepunten
Die vind ik altijd zo mooi he..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef Loodje het volgende:
Zelf ben ik heel sceptisch in dit soort dingen.
jajajaja Of een schilder die zegt ik kan niet schilderen en dan een Monet uit zn mouw tovert inderdaad..quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo mooi he..
Da's net zoiets als mensen die zeggen "Ik ben niet racistisch, maar..." - en dan weet je dat er een hele racistische tirade aan zit te komen
Dit is geen correcte zin, de bedoeling is derhalve onduidelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:46 schreef Loodje het volgende:
Dus hetzelfde als een wetenschapper die omstandigheden toch in God of een vorm van energie gaat geloven:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |