Van hartequote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef jozef444 het volgende:
Woei vandaag solo gekomenerg gaaf, en t klopt idd dit ga ik nooit meer vergeten
Oja en natuurlijk ontbrak het verplichte zingen in de lucht tijdens de eerste solo natuurlijk niet
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef jozef444 het volgende:
Oja en natuurlijk ontbrak het verplichte zingen in de lucht tijdens de eerste solo natuurlijk niet
Hehe gefeliciteerd.quote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef jozef444 het volgende:
500 kilo leeg oid, best licht eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:35 schreef jozef444 het volgende:
Feli YellowLedbetterhmzz nimbus 4T, is dat vergelijkbaar met een janus met slagroomklopper qua kilo'tjes of ?
wat doet een Nimbus 4DM aan de lier? Dat ding kan zelf starten...quote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef cheukert het volgende:
Onze lier trekt dat niet eensEr kwam vorig jaar een Nimbus 4DM langs, kwam tot 250m ofzo
maar gefeliciteerd
oops, bedoelde 3DT, ik wil heel graag namelijk een 4DM voor mn verjaardag, dus tiep ik het weleens ipv iets andersquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wat doet een Nimbus 4DM aan de lier? Dat ding kan zelf starten...
Wat een toeval! Ik wil ook wel een 4DMquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef cheukert het volgende:
[..]
oops, bedoelde 3DT, ik wil heel graag namelijk een 4DM voor mn verjaardag, dus tiep ik het weleens ipv iets anders![]()
Jets?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef cheukert het volgende:
Ik heb weer iets nieuws gezien voor Sinterklaas, Ventus met jets erop
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n side-by-side Calif met jet lijkt me overigens ook wel wat. Op zweefportaal stond er nog wat over
Waarom geloof ik niet dat die zó houtje-touwtje vleugels geplakt worden?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef cheukert het volgende:
Nee, sorry knul, die rookpotten van jou, zijn lekker deze units
[afbeelding]
jaaaah kweeeniquote:Op woensdag 27 september 2006 18:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom geloof ik niet dat die zó houtje-touwtje vleugels geplakt worden?
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef cheukert het volgende:
[..]
jaaaah kweeeni
Een K8 als zelfstarter zelf bouwen lijkt me wel wat
Doe mij maar een Diana II:quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat ik maar een Tutor ga vragen voor sinterklaas!
En een Ventus 2c voor erbij ofzo
net even het plaatje bekeken, maarja die wil ik dus voor mn verjaardag oaquote:
hij doet t weerquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
bij mij niet, fok! sucks
Elke keer weer als ik kijk wordt ie lelijkerquote:Op woensdag 27 september 2006 19:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Doe mij maar een Diana II:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Elke keer weer als ik kijk wordt ie lelijker
zien!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
Anders heb ik vandaag even een cool filmpje gemaakt!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef cheukert het volgende:
@mcdeef
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5106131783546176652&q=zoemer
willen jullie op Flevo dood ofzo, zoemer met een bbq
Jij vliegt bij nistelrode? T filmpje is van het voorjaarskamp 2005, de eerste keer dat nistelrode bij ons langs kwam.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:43 schreef jozef444 het volgende:
Verrek das volgens mij tijdens t jeugdkamp van onze clubdie vent die je der aan t einde ziet staan is volgens mij 1 van onze instructeurs
niet onze ka-7 trouwens volgens mij
Volgens mij is dat ook niet helemaal 2 spanwijdtes!quote:edit -> http://video.google.nl/videoplay?docid=-2981626886521404924&q=zoemer dit zoemertje met de jeans is trouwens van afgelopen weekend bij ons op t veld, hij moest eigenlijk recht over de camere heen gaan
Yup iik vlieg bij nistelrode, ik herkende Wim ineens aan zen jackquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij vliegt bij nistelrode? T filmpje is van het voorjaarskamp 2005, de eerste keer dat nistelrode bij ons langs kwam.
[..]
Volgens mij is dat ook niet helemaal 2 spanwijdtes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |