toevallig gister nog gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Posdnous het volgende:
Af en toe knippen wil wel eens werken.
Oh ok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef dubidub het volgende:
Dat is zó'n kútgevoel, ik ehb dat wel is, ik voetbal wel is op het strand.
Als hij gewoon met zijn blote voet keihard tegen een leren bal schopt maakt dat niet veel uit voor zijn nagel denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Posdnous het volgende:
Af en toe knippen wil wel eens werken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:36 schreef hollander76 het volgende:
Laten zitten heb ik ook ooit gedaan bij een teennagel die los was gegaan..... nu heb ik 2 nagels op 1 teen, de ene zit over de andere heen geschoven en beide groeien.
Goed je nagels verzorgen helpt ook, dus vaak kort knippen zodat die schimmels minder kans krijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef Schonedal het volgende:
Was het soms een kalknagel?
Dat heb ik elke twee jaar of zo, gaat de nagel van een grote teen er geheid af.
Komt er tegelijk prut en slappe thee onder vandaan, als je de tv moet geloven doen gemeen kijkende gele mannetjes dat.
Maar dat is natuurlijk reclame voor een een of ander duur geneesmiddel.
Heb ook wel gehoord dat het met een pillenkuur te verhelpen is, maar wat helpt nou echt?
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef RainofDeath het volgende:
Ik heb laatst een ventilator blad onder mijn ringvinger nagel gehad... Dat doet pijn.. :/
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:36 schreef hollander76 het volgende:
Laten zitten heb ik ook ooit gedaan bij een teennagel die los was gegaan..... nu heb ik 2 nagels op 1 teen, de ene zit over de andere heen geschoven en beide groeien.
net goed voor teenslipper dragersquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ook kut is, op slippers lopen en dan tegen een steen stoten
Niet dat dat gebeurd is hoor op vakantie maar het zuigt aarsch
Die zijn gaar, normale slippers ( Van Rucanor ) roeleren ! ik wilde er eigenlijk lange witte sokken onderaan doen, maar die heb ik niet want kheb alleen zwarte en dat ziet natuurlijk horrible uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
net goed voor teenslipper dragers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |