Of wanneer komen ze hem weer ophalenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
Ja inderdaad.. hoeveel stress situaties zijn er al geweest ala "Mijn god wat moeten we nu dan?" en "Waar is gvd het handboek?"
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef Quinny het volgende:
Goed excuus om om nieuwe foto's te vragen en een kleine update van vandaag graag
Ik snap je humor niet!quote:
Rond de kerst ben je terug ofzo. Fijne vakantie hequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/788(...)tus_%28video%29.htmlIk ben naar lapland
Altijd al Niels Holkerson willen ontmoeten dus
Je wilt NIET in Lapland zijn inde zomer, daar is het nog warmer danquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/788(...)tus_%28video%29.htmlIk ben naar lapland
Altijd al Niels Holkerson willen ontmoeten dus
Ssstttt... niet zeggen. Kunnen weer eens lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je wilt NIET in Lapland zijn inde zomer, daar is het nog warmer dan
* Atuniel vlucht cancelledquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je wilt NIET in Lapland zijn inde zomer, daar is het nog warmer dan
Ga je Keplertje toch bezoekenquote:
Ik heb gehoord dat het in Nieuw Zeeland nu een graad of 5 isquote:
Down DOA4 ook meteenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:07 schreef Sjotime het volgende:
Vanavond meteen downen !
[UPDATE] Table Tennis demo komt vandaag
Heb jij dan ook al een laptop voor waakdienstenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Quinny het volgende:
Voordeel van waakdienst is dat je nu ook in de woonkamer kan internettenMaar das ook het enige voordeel.
Verpleging op afstandquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al een laptop voor waakdiensten![]()
Is dat dat vechtspel? Ook een demo van.... okquote:
Sjo slaapt door piepers heen. Dus mag er wel van proviteren toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al een laptop voor waakdiensten![]()
Yep staat er ook op nu..quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat dat vechtspel? Ook een demo van.... ok![]()
ik ga de mijne te koop zettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Verpleging op afstand
Ja Quin dat is wel lekker ja.... we moeten een 2e hands laptopje ergens op de kop tikken puur voor Inet.... moet ik wel even een goede wireless met optie voor cable router vinden.
geen interesse?quote:
Ja zeker wel Gijsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen interesse?![]()
ga wat spullen wegdoenheb echt te veel troep
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef Atuniel het volgende:
He lekker ... naar huisssscchhhh
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zeker wel GijsMaar ik heb wel eens laptops open zien liggen bij je
![]()
Wat kost dat dan?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ja die jah hahahaha ja.... dat is mn "projectje"
waar ik nog steeds mee verder moet
maar heb nog een Dell D600 staan...
40GB HD
DVD-Rom
Wireless Onboard
512 geheugen
was van plan om em volgende week op marktplaats te zetten....
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks pik maar die zijn erg prijzig.... zoek echt een strontmodel voor max 200 euro ofzo !
Gijs hoe was je verjaardag gisteren? Sex gehad?
AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:32 schreef Sjotime het volgende:
Whoehahahahahahahahahahaha
http://www.yourdailymedia(...)Trampoline_Nut_Crush
auw?quote:
You win somequote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Sjotime het volgende:
Auw?
http://www.break.com/index/surprise_face_slam.html
whahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Sjotime het volgende:
Auw?
http://www.break.com/index/surprise_face_slam.html
Er is een pr0n subforum...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Damn....na het werk even op bed gaan liggen. In slaap gevallen en nu pas wakker.
Daar is het te warm voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef ChOas het volgende:
Er is een pr0n subforum...
Homo.quote:
Heb je niet een paar dagen verlof genomen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:10 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fucking hell, ik zit weer op werk
Kheb 1 uur geslapen vannachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je niet een paar dagen verlof genomen?
Hoe voel je je nu Gijs? Lekker maar moe zeker?
genieten zeker gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kheb 1 uur geslapen vannacht
Normaal komt ze om de 1,5 a 2 uur voor voeding, nu heeft ze van 01.00 uur tot 4,40 liggen drinken met tussenpozen
Tis erg moelijk om der koel te houden met dit weer. Om 03.00 uur had ze 38,4 temp ( "moet" tussen de 36,5 en 37,5 liggen) met alleen een luier aan. Kunt zo weinig doen dan
Maar ze is zooooo lief en zo knap![]()
![]()
![]()
quote:
zooooo danquote:
Wanneer ga jij eens pompen Gijs?quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:22 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo dan![]()
gijs.... daar blijf je toch gewoon naar staren?
komt het.... komt hetquote:
zo vaak mogelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow , je bent al bezig dus, moet ik het ff voordoen ?
Huilie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja.. ik ben voorbij klaar zelfs nu... klaar ligt achter mij.. *wijst helemaal daar*
Vanacht werd ik wakker op een nat kussenzelfs de wind buiten is warm
ik zit in een te kleine ruimte met 4 (!) zwetende 'mannen'.
Was ik maar Jasmijn.. beetje slapen en in de armen liggen van jonge meisjes... dat is dan nog de dag doorkomen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Huilie.
Is het een keer goed weer, lopen ze weer te zeiken.
Morge trouwens.
Gegundquote:
Waar???? Ik wil ookquote:
Kun je toch niks tegen doen gijs, koelste kamer in het huis en ze ligt in haar luierquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:30 schreef Magneet het volgende:
Struik hou haar temp goed in de gaten ( of Angs dan ) zo klein mogen ze absoluut geen koorts hebben.
True maar koorts is koorts en koorts kan gevaarlijk zijn, zeker voor zo'n kleintje. Ik zou het iig goed in de gaten houden dat het niet verder oploopt. Vraag het anders ook aan de kraamhulp ( die loopt nog rond bij jullie neem ik aan )quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kun je toch niks tegen doen gijs, koelste kamer in het huis en ze ligt in haar luier
We houden het goed in de gaten gijs, don`t worry. Natuur is een mooi iets. Sinds ze koorts heeft is ze continu gaan drinken, soort koeling voor haar !quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
True maar koorts is koorts en koorts kan gevaarlijk zijn, zeker voor zo'n kleintje. Ik zou het iig goed in de gaten houden dat het niet verder oploopt. Vraag het anders ook aan de kraamhulp ( die loopt nog rond bij jullie neem ik aan )
ik las gister in ouders iets over dorstkoorts bij net zo'n jong kindje, zal ff kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We houden het goed in de gaten gijs, don`t worry. Natuur is een mooi iets. Sinds ze koorts heeft is ze continu gaan drinken, soort koeling voor haar !
als eerste idd VAN HARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We houden het goed in de gaten gijs, don`t worry. Natuur is een mooi iets. Sinds ze koorts heeft is ze continu gaan drinken, soort koeling voor haar !
dat zal het bij jullie ook wel zijn lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:39 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Jetske houdt de VK het op 'Dorstkoorts'. Niks ernstigs, gewoon lekker bijvoeden. Wordt veroorzaakt door de combi hitte/op gang komende borstvoeding, waardoor ze nog niet genoeg binnenkreeg.
paniekzaaier die je bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:53 schreef Magneet het volgende:
ik las gister in ouders iets over dorstkoorts bij net zo'n jong kindje, zal ff kijken of ik het kan vinden.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:56 schreef Magneet het volgende:
gevonden Struik :
[..]
dat zal het bij jullie ook wel zijn lijkt me.
ja echt hequote:
en ik hoop voor je dat dat altijd je motto gaat blijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Geen stress, het gaat goed met Tess
Paniekzaaier die je bent !!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
is gewoon een feit dat koorts bij zo'n jonge kindjes levensgevaarlijk is.
Ik ga er vanuit dat William en Angeliek verstandig genoeg zijn om het goed in de gaten te houden en echt wel in actie treden als het fout gaat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Magneet het volgende:
is gewoon een feit dat koorts bij zo'n jonge kindjes levensgevaarlijk is.
He hequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat William en Angeliek verstandig genoeg zijn om het goed in de gaten te houden en echt wel in actie treden als het fout gaat.
true, ik hou me bek welquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat William en Angeliek verstandig genoeg zijn om het goed in de gaten te houden en echt wel in actie treden als het fout gaat.
Godver Gijsquote:
Aangenomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja en ik krijg een contract toegstuurd voor mn nieuwe baan![]()
Nee gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat een snoetje, echt een gezond kind
Ze is nu al gegroeid Gijs
_______________________________O_____________________________quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
OOooo... lekker Gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
11.32
Ik ga naar huis, douchen en naar bed, lekker bij m`n vrouw en kind liggen![]()
Logisch.... ze raken altijd wel wat reserves kwijt die eerste paar dagen! Zal idd wel erg warm zijn voor haar ook zeg...... en je vrouw? Hoe is het met haar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee gijsze is 200 gram afgevallen
Weegt nu nog maar 2670 gr ipv 2880
Als het goed is moet ze vandaag op haar wisselpunt zitten dat ze weer gaat aankomen
Oh ja dat doen ze eerst... maar ze is wel mooi opgedroogd al danquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee gijsze is 200 gram afgevallen
Weegt nu nog maar 2670 gr ipv 2880
Als het goed is moet ze vandaag op haar wisselpunt zitten dat ze weer gaat aankomen
gijssssquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
Dank dank .. ja lekker hoor .quote:
Sja zeker weten... maar zou nooit meer terug willenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef Sjotime het volgende:
Tering.... wordt wel wennen voor hem hoor... heel ander leven
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
Nee,... zie mijn leven nu al rijker....... voel me zo gezegendquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sja zeker weten... maar zou nooit meer terug willen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef Sjotime het volgende:
Zo,... heb ontslag genomen 2 weken geleden.... per 1 september ben ik mazzel![]()
Hoop changes ineens bij de Gijsjes
Harde is dat Surfer een drama rooster krijgt..... en ze missen mij en iemand gaat erg lang op vakantie..... gozer heeft OM DE WEEK avonddienst bijna 2 maanden lang![]()
zo gelachen
Week dag,... week avond,... week dag,.... week avond......Verdomme,... ik ga weg in stijl
klinkt leuk gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dank dank .. ja lekker hoor .![]()
Leuke job ook.. klein bedrijf.. beetje helpdesk, beetje klanten bellen, beetje testen en consultancy werk met remote of naar de klant toe. Van alles wat
Dat mocht je godverdomme hier ook wel eens gaan melden inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef Sjotime het volgende:
Zo,... heb ontslag genomen 2 weken geleden.... per 1 september ben ik mazzel![]()
Harde is dat Surfer een drama rooster krijgt..... en ze missen mij en iemand gaat erg lang op vakantie..... gozer heeft OM DE WEEK avonddienst bijna 2 maanden lang![]()
zo gelachen
Week dag,... week avond,... week dag,.... week avond......Verdomme,... ik ga weg in stijl
nooit meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sja zeker weten... maar zou nooit meer terug willen
Het klonk zo hol eerder... "rijkdom"quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,... zie mijn leven nu al rijker....... voel me zo gezegend
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef Sjotime het volgende:
zo gelachen
Sterker nog.. voor mn gevoel is ze er altijd al geweest.. dit is compleet zo... zo voel ik dat.quote:
Applicatie beheer bij 5 huisartspraktijken.... terug de gezondheidszorg in.... meer waarde in mijn leven (carriere gezien dan) zoekenquote:
Ja je kent me he.... doe dat altijd voorzichtig en neem mijn tijd.... ja respect ook voor jouw keuze.... geld is in deze gewoon niet belangrijk... je hart volgen wel....quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat mocht je godverdomme hier ook wel eens gaan melden inderdaad![]()
Respect Gijs.. respect voor de stappen die je maakt! En ik weet wat het is.. je hebt vast contract, goed inkomen.. en dan ineens de situatie wijzigen met een gezin thuis..
Ik moet zelf nog tot 1 Okt. hier
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Applicatie beheer bij 5 huisartspraktijken.... terug de gezondheidszorg in.... meer waarde in mijn leven (carriere gezien dan) zoeken
Dat kloptquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sterker nog.. voor mn gevoel is ze er altijd al geweest.. dit is compleet zo... zo voel ik dat.
Ik kan me ene leven zonder eigenlijk ook niet meer voorstellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sterker nog.. voor mn gevoel is ze er altijd al geweest.. dit is compleet zo... zo voel ik dat.
maar je ziet het licht al gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat mocht je godverdomme hier ook wel eens gaan melden inderdaad![]()
Respect Gijs.. respect voor de stappen die je maakt! En ik weet wat het is.. je hebt vast contract, goed inkomen.. en dan ineens de situatie wijzigen met een gezin thuis..
Ik moet zelf nog tot 1 Okt. hier![]()
Ja ik heb hem al verwezen naar een goed advocaten bureau voor echtscheidingenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
zooooooooooooooo gunt
gast wordt een kluizenaar
Yep... anders word je zoals mijn huidige collega's.. dood maar nog niet door hebben dat ze al dood zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja je kent me he.... doe dat altijd voorzichtig en neem mijn tijd.... ja respect ook voor jouw keuze.... geld is in deze gewoon niet belangrijk... je hart volgen wel....
hij heeft alleen de pech dat zijn vrouw/ex voor een advocatenbureau werktquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al verwezen naar een goed advocaten bureau voor echtscheidingen
Ik zei ook een goedequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij heeft alleen de pech dat zijn vrouw/ex voor een advocatenbureau werkt
Neequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef Sjotime het volgende:
Roken
Oh,... en weet iemand hoe ik iets van mijn toetsenbord moet uitzetten... als ik nu de 2 duims doe ^ O ^ dan krijg ik dit Ô
Ben zo aan het backspacen en kutten en spaties geven.... haat die feature
Nee maar misschien Brown of Magneet wel......quote:
Ja dat weet ik maar is zwaar irri,... wil het uitzetten..... als ik mijn toetsenbord op US zet is het weg maar dan werken de : tekens weer kutquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Atuniel het volgende:
Je moet eerst spatie doen trouwens dan sjo.. ik heb het thuis
geen zin om na te denken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee maar misschien Brown of Magneet wel......
en op us internationaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar is zwaar irri,... wil het uitzetten..... als ik mijn toetsenbord op US zet is het weg maar dan werken de : tekens weer kut
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee maar misschien Brown of Magneet wel......
Neequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Sjotime het volgende:
B&A ,..... heb je het al verteld op je werk eigenlijk? Moooooi moment is dat![]()
Vraag om een getekent contract,... is het meteen van kracht als jij ondertekentquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee
Ik bouw de spanning op.. heeft ook geen zin om nu te zeggen heb het contract nog niet.. en maandopzegtermijn gaat vanaf de eerste in.
Dus als ik het nou eind augustus vertel.. dan krijgen ze het nog moeilijk om een vervanger te zoeken![]()
Want er staat al een jaar een vacature uit voor deze functie ook.. kan ie meteen 2 zoeken
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef Sjotime het volgende:
Oh,.. en hij wilde kabel ADSL maar zijn postcode bestaat nog nietMoet blijven bij Versatel of Tele 2 zoals dat nu heet
Moest lachen....
Over 4 weken heeft hij weer ADSL thuisVerhuizen kon niet bij Versatel,........ dat duurde 8 weken... maar een nieuwe aanvragen kon wel
Graag gedaan Surfer
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef Sjotime het volgende:
Oh,.. en hij wilde kabel ADSL maar zijn postcode bestaat nog nietMoet blijven bij Versatel of Tele 2 zoals dat nu heet
Moest lachen....
Over 4 weken heeft hij weer ADSL thuisVerhuizen kon niet bij Versatel,........ dat duurde 8 weken... maar een nieuwe aanvragen kon wel
Graag gedaan Surfer
kan je het filmen? en op youtube zetten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee
Ik bouw de spanning op.. heeft ook geen zin om nu te zeggen heb het contract nog niet.. en maandopzegtermijn gaat vanaf de eerste in.
Dus als ik het nou eind augustus vertel.. dan krijgen ze het nog moeilijk om een vervanger te zoeken![]()
Want er staat al een jaar een vacature uit voor deze functie ook.. kan ie meteen 2 zoeken
Ah komt allemaal wel in ordequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vraag om een getekent contract,... is het meteen van kracht als jij ondertekent
Gijssssssssssssssssssssss....gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef Sjotime het volgende:
teruglezen Gijs, hij gata bij 5 huisartsen de assistente's nemen als er problemen zijn met een applicatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GijsRespect voor deze stap!
Heb je wel al wat anders op het oog?
Ja..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss....gefeliciteerd man!
Al voorpret voor het moment dat je het op je huidige werk gaat vertellen?
Easy job hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
teruglezen Gijs, hij gata bij 5 huisartsen de assistente's nemen als er problemen zijn met een applicatie
Ja alleen ben ik geen systeembeheerderquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Easy job hoor
Een goeie systeembeheerder zit met zn handen over elkaar
Leuke baan hoor Gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik geen systeembeheerder![]()
Ik moet het HIS (huisarts informatie systeem) draaiende houden, nieuwe versies testen en uitrollen, ... curcussen geven (aan leuke assistentes ja) , gebruikersdocumentatie schrijven en veel proces management gaan doen...... dat laatste is zeg maar nadenken over nieuwe IT situaties binnen de gezondheidszorg en die gaan implementeren.....
Wat het belangrijkste is voor me is het gevoel dat mijn werk echt wat betekent... daar ging ik voor. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.....
We struikelden echter bijna over 1 ding in het contract..... mag geen porn surferquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Leuke baan hoor Gijs
Leuke secondaire voorwaarden ook(assistente's)
Klinkt goed Gijs! Vooral dat gedeeltes van die assistentesquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef Sjotime het volgende:
Ja alleen ben ik geen systeembeheerder![]()
Ik moet het HIS (huisarts informatie systeem) draaiende houden, nieuwe versies testen en uitrollen, ... curcussen geven (aan leuke assistentes ja) , gebruikersdocumentatie schrijven en veel proces management gaan doen...... dat laatste is zeg maar nadenken over nieuwe IT situaties binnen de gezondheidszorg en die gaan implementeren.....
Wat het belangrijkste is voor me is het gevoel dat mijn werk echt wat betekent... daar ging ik voor. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.....
hahahahahahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
We struikelden echter bijna over 1 ding in het contract..... mag geen porn surfer![]()
dat mag ik hier ook nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
We struikelden echter bijna over 1 ding in het contract..... mag geen porn surfer![]()
de pilletjes helpen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat mag ik hier ook nietmoest ik wel ff aan wennen..... maar nu gaat het op zich wel weer
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef kepler het volgende:
en Sjo bedankt voor hetprobleem
had er ook last van met mn laptop, maar nu niet meer
![]()
wat een sukkels zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef Sjotime het volgende:
WTF![]()
![]()
http://www.flabber.nl/archief/017095.php
Ja hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef Sjotime het volgende:
Wat zijn een beetje goede ADSL wireless router die ook bekabeling doen(Linksys? )
Linksys wrt54G heb ik, werkt perfect.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef Sjotime het volgende:
Wat zijn een beetje goede ADSL wireless router die ook bekabeling doen(Linksys? )
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
Linksys wrt54G heb ik, werkt perfect.
De gezamenlijke hersencel was die dag zeker door iemand anders in gebruik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef Sjotime het volgende:
WTF![]()
![]()
hahahahahahahaha.... . die is strak.... dat gaat hardquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef Sjotime het volgende:
WTF![]()
![]()
Even kijken of ik een maroc-nieuwsbericht voor je kan vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb gewoon moeite met ademhalen zal ik je zeggen... moet echt kalm blijven
Je gunt me watquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even kijken of ik een maroc-nieuwsbericht voor je kan vinden.
deze heb ik.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef Sjotime het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Ik heb vakantie.
Sjo, B, gefeliciteerd!
Ik zou je eigenlijk moeten laten bannen. Maar dat doe ik niet omdat ik in een vrolijke bui ben. Ik heb namelijk vakantiequote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk moeten laten bannen. Maar dat doe ik niet omdat ik in een vrolijke bui ben. Ik heb namelijk vakantie
lekker hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk moeten laten bannen. Maar dat doe ik niet omdat ik in een vrolijke bui ben. Ik heb namelijk vakantie
ah ik ben er nogquote:
quote:
Ochquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat stoer doen
raar mannetje ben je toch ook
vooruit dan maar....quote:
ben nu al enthousiastquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Atuniel het volgende:
Schattigs ook... zal je es kennis laten maken met mn 'planet crusher' dan![]()
Zo ben ik afgelopen vakantie op de 1e hulp terecht gekomen......... paniek aanval door warmtequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite met ademhalen zal ik je zeggen... moet echt kalm blijven
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo ben ik afgelopen vakantie op de 1e hulp terecht gekomen......... paniek aanval door warmte![]()
Was niet grappig !
Ik werd niet lekker idd.... en omdat je direct het ergste denk wordt je nog niet lekkerder..... mijn 2 jongens in de buurt........ probeer niet flauw te vallen voor ze en dan wordt het nog erger.... maar ja... eigen schuld...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik bedoel.. sjee wat zeg je me nou??
Wat dacht je.. kut warm.. shit moeilijk ademhalen, laat ik oppervlakkig en snel gaan ademen, misschien helptt dat?
Ja jezus... je moet ook wel goed blijven drinken Gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik werd niet lekker idd.... en omdat je direct het ergste denk wordt je nog niet lekkerder..... mijn 2 jongens in de buurt........ probeer niet flauw te vallen voor ze en dan wordt het nog erger.... maar ja... eigen schuld...
had 6 uur gereden in een oven en 1 croissant en 1 koffie op![]()
Daaaag lichaam
Ja zweetuitbarsting en brandende hitte in je lichaam die even niet te doven isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja jezus... je moet ook wel goed blijven drinken Gijs
Pff.. nee is niet tof.. je gaat je zelf ook gek maken dan he.. . kan me indenken. Had ik vanmorgen ook.. ik tering wat warm..kreeg het nog warmer.. denk wat benauwd, krijg geen lucht.. sneller ademhalen.. kreeg het nog benauwder. Ik denk ja hallo.. chill es ff.. je moet zo nog een solli gesprek doen. Koud water in mn gezicht gegooid, wat gedronken, en het ging wel weer.
Buiten peuk gerookt meteen van de schrik![]()
Ik heb zelfs 2x gepoept vanmorgen.. toen dacht ik "lijk wel zenuwachtig" terwijl ik toch wist dat het min of meer in mn zak zat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zweetuitbarsting en brandende hitte in je lichaam die even niet te doven isJa kan je in paniek van raken.....
Water in nek en op polsen... ken het
Komt ook door je solli hoor.... ik zat er toen ook mee in mijn hoofd.... toch onbewuste spanning !
Jaaa,... herkenbaar... je denkt... ben ouder... kan ik wel aan dit gesprek.... baan is praktisch binnen... maar toch he...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2x gepoept vanmorgen.. toen dacht ik "lijk wel zenuwachtig" terwijl ik toch wist dat het min of meer in mn zak zat.
Ja stom eigenlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jaaa,... herkenbaar... je denkt... ben ouder... kan ik wel aan dit gesprek.... baan is praktisch binnen... maar toch he...
Ja klopt... hoop vinden het leuk voor je (en echt leuk voor je) Anderen liegen en zjin jaloers en weer andere krijgen poep aan je. Je wordt bv niet meer geholpen met het ruilen van diensten enzo....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef Atuniel het volgende:
hoe is de situatie nu op je werk Gijs?
Kan me indenken dat sommige nu anders reageren naar je?
Ja dat passief werken doe ik ook al een paar maanden... rot maar op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja klopt... hoop vinden het leuk voor je (en echt leuk voor je) Anderen liegen en zjin jaloers en weer andere krijgen poep aan je. Je wordt bv niet meer geholpen met het ruilen van diensten enzo....
Tja en Surfer he.......... die krijgt sssserieus veel avonddiensten naar zijn hoofd gegooid nu. Ik doe wel netjes mijn werk maar wel passief.
R heb ik toevallig 2 weken geleden gewaarschuwdquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat passief werken doe ik ook al een paar maanden... rot maar op.
Maar surfer is toch niet alleen?? WK MUPU Roos Yme GZ zit je dan serieus met om de week avonddiensten??
Hoe is Ron bij je Gijs? Hij weet toch wel dat je hem nu gewoon op zn bek kan slaan als je wil he?Alleen al voor die hoest van m.
Ik kan me herrineren dat ik Ron toen ook zat te dollen.. met zn bijdehande bek.. kreeg die wel een bijdehande opmerking terug..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
R heb ik toevallig 2 weken geleden gewaarschuwd![]()
Ja ze zitten hier met 5 man nog ja, maar 2 man per avond Gijs... en MUPU wil ook nog een maand naar PARAAAAAAAAAMAAARIIIBBOOOOOOOOO
Ga vehuizen joh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:14 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja: De tering allemaal maar... ik haat warm weer.. ik keek al niet uit naar de zomer.. maar dit is wel extreem slecht zeg. Vind het geeneens mooi weer... tis ronduit slecht weer.. hoewel vandaag een mooie dag is met die regen![]()
Planquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ga vehuizen joh.
Noorwegen niets voor je?
http://www.devrijeorde.org/quote:
Je kan nog beter met een MP3 speler op door de Efteling gaan lopen, net zoveel attracties, gegarandeerd goedkoperquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
http://www.devrijeorde.org/
Kan je petitie tekenen voor het behoud van Mysteryland.
Mysteryland.
Zo kan je het niet meer noemen, alleen die flyer al.
Lijkt wel een pretpark.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je kan nog beter met een MP3 speler op door de Efteling gaan lopen, net zoveel attracties, gegarandeerd goedkoper
Sensation is niet alles meer.. maar dance valley ook niet.. hebben ze motorcrossquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]![]()
Ja dat ID&T komt me ook een beetje de strot uit.
Volgend jaar maar weer naar dance valley.
Sensation word ook steeds minder.![]()
ergens lijkt ie ook nog wel op je ookquote:
Ben alleen geen negerquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
ergens lijkt ie ook nog wel op je ook
WTF.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sensation is niet alles meer.. maar dance valley ook niet.. hebben ze motorcross
En het was niet eens uitverkocht... zegt ook genoeg.
quote:
Ja hij is coolquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:24 schreef QueenR het volgende:
weer een heerlijk dagje strand met de kids gehad... ik ga dat wel missen zo dadelijk als ik in Taiwan rondloop!
zo weer ge3noeg ingewreven dat ik lekker vrij benzal me verder gedragen.
dat Sjo B, nu BA noemt.. zie nu steeds:
[afbeelding]
oh enne kennen jullie Ron white? is leuk, check maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=lfCsO8BnqZM
en wat langer voor de die hards (echt leuk)
http://www.youtube.com/watch?v=D3X16WbcXkM
Buiten het seizoenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, Gijsje, check Q-Base of Defqon, lekker harde uitdoor feesten. Wel net buiten het seizoen, maar goede muziek wel.
Overigens is Mystery Land nog steeds prima hoorEr is altijd wel gedoe, nooit iets van gemerkt
Overdrijf nou eens niet zo owe lulquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Buiten het seizoen
Gijs.. ik voel me zo oud al soms..
Buiten het seizoen ook..
ja ook leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja hij is coolMaar ben meer een Dane Cook fan !
http://www.dumpalink.com/(...)_on_Public_Restrooms
ga je Hong Kong nog in? Want dat is echt een hele toffe stadquote:
Ik ging naar de MYSTERYLAND '97 WINTEREDITIONquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overdrijf nou eens niet zo owe lul
Defqon is midden juni en Qbase is midden sept, dus buiten het seizoen
Ohhhhquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen bedankt voor de kaartjes en sms-jesvoor mij
[afbeelding]
kusje van Tess
ps het is hier een beetje warm
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
kusje van Tess
Ja lekker heb alleen pijn in mijn bil van gisterenquote:
Ah Tessje heb je het zo warmquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
kusje van Tess
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Quinny het volgende:
Ja lekker heb alleen pijn in mijn bil van gisteren
quote:Nee tis niet wat jullie denken
Ownedquote:Familieruzie kost Tori Spelling 199 miljoen
Het was even slikken voor Tori Spelling toen ze de afrekening van de notaris zag. De actrice, die vorige maand haar vader Aaron Spelling verloor, is duidelijk geworden dat de ruzie die ze met hem had haar ruim 199 miljoen dollar heeft gekost...
Tori sprak vorig jaar gedurende negen maanden niet met haar vader, producer Aaron Spelling, vanwege een enorme ruzie. Maar papa Spelling had 500 miljoen dollar op de rekening staan. Reden te meer voor Tori om het vlak voor zijn dood weer goed te maken met haar zieke vader...
Maar haar geslijm is voor niets geweest. De steenrijke Spelling liet zijn dochter slechts 800.000 dollar na in plaats van de 200 miljoen waar Tori op had gerekend!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn kleine meid is gisteren om 23.00 uur met ons gaan slapen en om 6.00 uur toen ik ging werken sliep ze nog
Hele nacht geslapen
Teeering dat is een rekening hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn kleine meid is gisteren om 23.00 uur met ons gaan slapen en om 6.00 uur toen ik ging werken sliep ze nog
Hele nacht geslapen
zo te lezen heeft ze geen rekening gehad maar krijgt ze gewoon dat geld niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Teeering dat is een rekening hoorHoe kan daaat dan
![]()
Ja ik bedoel niet letterlijk een rekening.... gewoon de eind rekening geserveerd krijgen ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
zo te lezen heeft ze geen rekening gehad maar krijgt ze gewoon dat geld niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Teeering dat is een rekening hoorHoe kan daaat dan
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
zo te lezen heeft ze geen rekening gehad maar krijgt ze gewoon dat geld niet.
serieusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet letterlijk een rekening.... gewoon de eind rekening geserveerd krijgen ofzo
Zoooquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Hele nacht geslapen
Gijs, dit is niet de dag... ik waarschuw je vast.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
1 minuut hier en alweer de huilie uithangen![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs, dit is niet de dag... ik waarschuw je vast.
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Een aantal Franse jongeren uit de Vogezen hebben een joint gedraaid van maar liefst 80 centimeter. Het wereldrecord (112 cm) werd daarmee niet verbroken, maar een nationaal record werd wel gevestigd. In de joint was 70 gram hasj verwerkt. Helaas voor de jongeren kreeg de Franse politie lucht van het zaakje en werd de mega-joint in beslag genomen
Stap in danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs, dit is niet de dag... ik waarschuw je vast.
wat een flapdrollen van de politie zeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig![]()
Drugs are bad...mmmmmkay.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:29 schreef Magneet het volgende:
wat een flapdrollen van de politie zeg.
Handig die mods... heeft GAM wel modsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:34 schreef Sjotime het volgende:
Xbox 360 deel 118: Uitgemolken GameSeries...
Xbox 360 deel 118: FIFA 07, We kunnen niet wachten !
Geen idee eigenlijk................ kidsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Handig die mods... heeft GAM wel mods![]()
Gijs ik weet serieus niet wie de mods nu zijn.. ik weet er wel een paar te noemen die het zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk................ kids
Komt goed Gijs... laatste dag.... weekend straks... je 2 vrouwen thuis,... etc. etc.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Atuniel het volgende:
Godver is het nog maar 08:39
Dit word een lange dag..
Heel af en toe is dat trouwens wel een beangstige gedachte, twee vrouwen in huisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Komt goed Gijs... laatste dag.... weekend straks... je 2 vrouwen thuis,... etc. etc.
Wacht maar als die andere straks ook kan gaan praten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heel af en toe is dat trouwens wel een beangstige gedachte, twee vrouwen in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |