Of wanneer komen ze hem weer ophalenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
Ja inderdaad.. hoeveel stress situaties zijn er al geweest ala "Mijn god wat moeten we nu dan?" en "Waar is gvd het handboek?"
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef Quinny het volgende:
Goed excuus om om nieuwe foto's te vragen en een kleine update van vandaag graag
Ik snap je humor niet!quote:
Rond de kerst ben je terug ofzo. Fijne vakantie hequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/788(...)tus_%28video%29.htmlIk ben naar lapland
Altijd al Niels Holkerson willen ontmoeten dus
Je wilt NIET in Lapland zijn inde zomer, daar is het nog warmer danquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/788(...)tus_%28video%29.htmlIk ben naar lapland
Altijd al Niels Holkerson willen ontmoeten dus
Ssstttt... niet zeggen. Kunnen weer eens lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je wilt NIET in Lapland zijn inde zomer, daar is het nog warmer dan
* Atuniel vlucht cancelledquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je wilt NIET in Lapland zijn inde zomer, daar is het nog warmer dan
Ga je Keplertje toch bezoekenquote:
Ik heb gehoord dat het in Nieuw Zeeland nu een graad of 5 isquote:
Down DOA4 ook meteenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:07 schreef Sjotime het volgende:
Vanavond meteen downen !
[UPDATE] Table Tennis demo komt vandaag
Heb jij dan ook al een laptop voor waakdienstenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Quinny het volgende:
Voordeel van waakdienst is dat je nu ook in de woonkamer kan internettenMaar das ook het enige voordeel.
Verpleging op afstandquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al een laptop voor waakdiensten![]()
Is dat dat vechtspel? Ook een demo van.... okquote:
Sjo slaapt door piepers heen. Dus mag er wel van proviteren toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al een laptop voor waakdiensten![]()
Yep staat er ook op nu..quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat dat vechtspel? Ook een demo van.... ok![]()
ik ga de mijne te koop zettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Verpleging op afstand
Ja Quin dat is wel lekker ja.... we moeten een 2e hands laptopje ergens op de kop tikken puur voor Inet.... moet ik wel even een goede wireless met optie voor cable router vinden.
geen interesse?quote:
Ja zeker wel Gijsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen interesse?![]()
ga wat spullen wegdoenheb echt te veel troep
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef Atuniel het volgende:
He lekker ... naar huisssscchhhh
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zeker wel GijsMaar ik heb wel eens laptops open zien liggen bij je
![]()
Wat kost dat dan?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ja die jah hahahaha ja.... dat is mn "projectje"
waar ik nog steeds mee verder moet
maar heb nog een Dell D600 staan...
40GB HD
DVD-Rom
Wireless Onboard
512 geheugen
was van plan om em volgende week op marktplaats te zetten....
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks pik maar die zijn erg prijzig.... zoek echt een strontmodel voor max 200 euro ofzo !
Gijs hoe was je verjaardag gisteren? Sex gehad?
AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:32 schreef Sjotime het volgende:
Whoehahahahahahahahahahaha
http://www.yourdailymedia(...)Trampoline_Nut_Crush
auw?quote:
You win somequote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Sjotime het volgende:
Auw?
http://www.break.com/index/surprise_face_slam.html
whahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Sjotime het volgende:
Auw?
http://www.break.com/index/surprise_face_slam.html
Er is een pr0n subforum...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Damn....na het werk even op bed gaan liggen. In slaap gevallen en nu pas wakker.
Daar is het te warm voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef ChOas het volgende:
Er is een pr0n subforum...
Homo.quote:
Heb je niet een paar dagen verlof genomen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:10 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fucking hell, ik zit weer op werk
Kheb 1 uur geslapen vannachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je niet een paar dagen verlof genomen?
Hoe voel je je nu Gijs? Lekker maar moe zeker?
genieten zeker gijsquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kheb 1 uur geslapen vannacht
Normaal komt ze om de 1,5 a 2 uur voor voeding, nu heeft ze van 01.00 uur tot 4,40 liggen drinken met tussenpozen
Tis erg moelijk om der koel te houden met dit weer. Om 03.00 uur had ze 38,4 temp ( "moet" tussen de 36,5 en 37,5 liggen) met alleen een luier aan. Kunt zo weinig doen dan
Maar ze is zooooo lief en zo knap![]()
![]()
![]()
quote:
zooooo danquote:
Wanneer ga jij eens pompen Gijs?quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:22 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo dan![]()
gijs.... daar blijf je toch gewoon naar staren?
komt het.... komt hetquote:
zo vaak mogelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow , je bent al bezig dus, moet ik het ff voordoen ?
Huilie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja.. ik ben voorbij klaar zelfs nu... klaar ligt achter mij.. *wijst helemaal daar*
Vanacht werd ik wakker op een nat kussenzelfs de wind buiten is warm
ik zit in een te kleine ruimte met 4 (!) zwetende 'mannen'.
Was ik maar Jasmijn.. beetje slapen en in de armen liggen van jonge meisjes... dat is dan nog de dag doorkomen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Huilie.
Is het een keer goed weer, lopen ze weer te zeiken.
Morge trouwens.
Gegundquote:
Waar???? Ik wil ookquote:
Kun je toch niks tegen doen gijs, koelste kamer in het huis en ze ligt in haar luierquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:30 schreef Magneet het volgende:
Struik hou haar temp goed in de gaten ( of Angs dan ) zo klein mogen ze absoluut geen koorts hebben.
True maar koorts is koorts en koorts kan gevaarlijk zijn, zeker voor zo'n kleintje. Ik zou het iig goed in de gaten houden dat het niet verder oploopt. Vraag het anders ook aan de kraamhulp ( die loopt nog rond bij jullie neem ik aan )quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kun je toch niks tegen doen gijs, koelste kamer in het huis en ze ligt in haar luier
We houden het goed in de gaten gijs, don`t worry. Natuur is een mooi iets. Sinds ze koorts heeft is ze continu gaan drinken, soort koeling voor haar !quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
True maar koorts is koorts en koorts kan gevaarlijk zijn, zeker voor zo'n kleintje. Ik zou het iig goed in de gaten houden dat het niet verder oploopt. Vraag het anders ook aan de kraamhulp ( die loopt nog rond bij jullie neem ik aan )
ik las gister in ouders iets over dorstkoorts bij net zo'n jong kindje, zal ff kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We houden het goed in de gaten gijs, don`t worry. Natuur is een mooi iets. Sinds ze koorts heeft is ze continu gaan drinken, soort koeling voor haar !
als eerste idd VAN HARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We houden het goed in de gaten gijs, don`t worry. Natuur is een mooi iets. Sinds ze koorts heeft is ze continu gaan drinken, soort koeling voor haar !
dat zal het bij jullie ook wel zijn lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:39 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Jetske houdt de VK het op 'Dorstkoorts'. Niks ernstigs, gewoon lekker bijvoeden. Wordt veroorzaakt door de combi hitte/op gang komende borstvoeding, waardoor ze nog niet genoeg binnenkreeg.
paniekzaaier die je bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:53 schreef Magneet het volgende:
ik las gister in ouders iets over dorstkoorts bij net zo'n jong kindje, zal ff kijken of ik het kan vinden.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:56 schreef Magneet het volgende:
gevonden Struik :
[..]
dat zal het bij jullie ook wel zijn lijkt me.
ja echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |