abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40680492
trouwens, ik her gezegd dat ze het bij de c1000 ook hadden, maar daar hebben ze nestlé gesteriliseerde melk in blikjes, dus niet gecondenseerde. Niet bij de onze in ieder geval, misschien wel bij andere c1000's.

Tweede helft in Grote vraag het Piet hoe maak ik t klaar deel 6 gezet

[ Bericht 53% gewijzigd door Martijn_77 op 10-08-2006 18:58:55 ]
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  maandag 21 augustus 2006 @ 02:10:14 #52
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41018883
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

We zijn inmiddels al weer een week verder?
Sorry het was me even ontschoten. Maar de blikjes kosten 70 cent per stuk en ze hebben alleen de melk. Het is echter wel peak maar als ik het me goed herinner is het gewoon dezelfde samenstelling.

Wil je het nog ja/nee waar 
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_41021977
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:10 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Sorry het was me even ontschoten. Maar de blikjes kosten 70 cent per stuk en ze hebben alleen de melk. Het is echter wel peak maar als ik het me goed herinner is het gewoon dezelfde samenstelling.

Nou ik had meer interesse in die zakjes(volgens mij gele).
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:52:06 #54
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41023313
Daar heb ik nog naar gevraagd maar deze hadden ze op dat moment niet.
Maar ik moet morgen weer ff heen dus je hoort het morgen wel weer van me.
Als mijn loon op tijd is tenminste.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:39:24 #55
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41076757
Geen sticks ik herhaal geen sticks!
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_41078759
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:10 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Jammer...en die melk van Peak is dat melk of gecondenseerde melk.
pi_41079590
Amagawd, ik krijg echt teveel honger van al die reacties hier. :-\
pi_41164590
*kicked*

Ik heb ook maar eens zo'n blikje meegenomen toen ik boodschappen deed. Zag het staan en dacht eraan. Maar is het niet teveel voor een persoon om op te eten? Is ook weer zo zonde enzo ... Is het na het koken nog te bewaren? Zoja, hoelang? En wordt het vanzelf hard zoals toffee?
pi_41164802
tvp want krijg nu al honger
Mama van Isa en Ties
pi_41169692
Droogt langzaam uit, maar voordat gebeurt zal er schimmel op komen te staan. Dus netjes met een lepel eten, en niet je lepel in je mond en dan weer in dat bakje. Dan hou je hem het langst goed. Volgens mij na openen een week of wat geloof ik. Is erg zoet dus kan wel wat hebben.

Vandaag een citroentaart met gebrandeiwit schuim gemaakt. Dat wil zeggen het staat nu nog in de oven. Maar aangezien mijn bakvorm groter was als die in het recept heb ik even wat meer citroenvulling gemaakt, en daarin die condens melk verwerkt. Erg lekker romig nu. Dalijk na het bakken even met eiwit bestrijken en dan afbranden. Lekker !
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:27:59 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41170801
In de Chinese toko bij mij in de buurt heb ik trouwens de variant met chocolade gevonden.

Die is écht alleen lekker om ergens in te verwerken. En dan nog... beetje matig chocosmaakje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:53:20 #62
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41194173
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Jammer...en die melk van Peak is dat melk of gecondenseerde melk.
Gecondenseerd
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_41201330
ik heb kleine banoffepies gemaakt (eenpersoons) Goed gelukt, de caramel is heerlijk, ook om zo op te eten. Deegbakjes gemaakt in appelbolvormpjes van de hema, deeg volgens jamie oliver. (héééérlijk en keimakkelijk)
pi_41205712
Staat nu lekker te koken, hoop alleen dat het op de goede stand is

edit: Best wel lekker, maar het heeft iets te lang opgestaan (3 uur). Tis naar mijn idee iets te donker en te stevig. Maar blijft smullen

[ Bericht 46% gewijzigd door nVincible op 26-08-2006 22:52:44 ]
pi_41252067
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:47 schreef Pilootje het volgende:
Droogt langzaam uit, maar voordat gebeurt zal er schimmel op komen te staan. Dus netjes met een lepel eten, en niet je lepel in je mond en dan weer in dat bakje. Dan hou je hem het langst goed. Volgens mij na openen een week of wat geloof ik. Is erg zoet dus kan wel wat hebben.

Vandaag een citroentaart met gebrandeiwit schuim gemaakt. Dat wil zeggen het staat nu nog in de oven. Maar aangezien mijn bakvorm groter was als die in het recept heb ik even wat meer citroenvulling gemaakt, en daarin die condens melk verwerkt. Erg lekker romig nu. Dalijk na het bakken even met eiwit bestrijken en dan afbranden. Lekker !
recept please!!! WEET JE DAT NU NOG NIET?? Als je zegt dat je iets lekkers gemaakt hebt,,,,,RECEPT!!!
GROETJES
pi_41252149
dat had ik dus ook, maar als je het een beetje goed omroert of effe met de mixer doet, wordt het caramelachtig van structuur en dat blijft ook zo. In het begin dacht ik ook: dat heb ik te lang gedaan. Nie goed. Volgende keer 2 1/2 uur maar.
Maar ja, als het maar lekker is (en dat is het)
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:18 schreef nVincible het volgende:
Staat nu lekker te koken, hoop alleen dat het op de goede stand is

edit: Best wel lekker, maar het heeft iets te lang opgestaan (3 uur). Tis naar mijn idee iets te donker en te stevig. Maar blijft smullen
pi_41261379
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef sieske het volgende:
dat had ik dus ook, maar als je het een beetje goed omroert of effe met de mixer doet, wordt het caramelachtig van structuur en dat blijft ook zo. In het begin dacht ik ook: dat heb ik te lang gedaan. Nie goed. Volgende keer 2 1/2 uur maar.
Maar ja, als het maar lekker is (en dat is het)

[..]
Heb het gemerkt, gewoon ff flink roeren met een lepel/vork werkt prima. Heb het in een ingevet plastic bord vorm gedaan, maar het wordt niet echt hard.

Het is wel supermachtig trouwens, na een paar lepeltjes heb je alweer zo'n sterke smaak in je bek.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:23:49 #68
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_42833347
Die caramelpasta die je ermee kunt maken gebruiken wij al jaaaaren als vervanger van 'Dulce de leche' wat in Zuid-Amerika heel populair is.

Tip:maak een paar pannenkoeken en smeer die caramelpasta erop (kook het 1.5 uur ipv 2 uur voor betere smeerbaarheid!).

Wat ook lekker is een banaan pakken, die schillen en dan die pasta erop. In Argentinie heb je ijssmaken zoals banaan met Dulce de leche en Dulce de leche ijs met brokjes banaan erin. Match made in heaven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')