Oreo's staan bij de AH gewoon bij de koekjes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef Kermit77 het volgende:
Kijk in de meeste supers even bij de koffiemelk of bij het schap met "Minder gangbare importproducten" (zoals Oreo's)
Daar staan de blikjes gewoon bij...
Waar zat je?
Bij de "condens"
Ah cool! Ik heb er een paar maanden stage gelopen, blikken op kweek zetten en keuren enzo. Ik vond het een enorm leuke stage omdat je gewoon de hele fabriek( ook de overkant) gewoon helemaal door kon lopen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:16 schreef Gewoonik het volgende:
Ik werk er naast mijn school maar mocht je in Leeuwarden wonen of hier in de buurt dan wil ik wel een doosje voor je aanschaffen bij de personeels winkel als ze dit hebben. en ik werk op blik melk zuid
Edit: niet te zuipen btw.
dan heb je hem al weer een keer opengemaakt? Of is dit een hele blonde vraag?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je zo een blikje dicht in een pan met water zet, en die laat koken, dan carameliseert de suiker en krijg je een dikke caramelsaus
Ik woon in Leeuwarden. Ik heb inderdaad Voedingskunde gestudeerd en afgerond. Die sticks zijn idd ook erg lekker! Toen ik er zat had je ook nog aardbei smaak geloof ik maar vind gewone toch lekkerder. Ik hoor het wel wanneer je eraan kan komen ok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef Gewoonik het volgende:
Weet ik zo niet moet eerst even in de personeels winkel kijken of ze het hebben. maar dat gaat meestal alleen in dozen. Nog even een melding ik zit wel in Leewarden
Ze hebben volgens mij ook van die sticks.
Wat studeer je dan? Voedingsmiddelen technologie?
Nee, dichtlaten tot je het in de pan hebt gehad.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
dan heb je hem al weer een keer opengemaakt? Of is dit een hele blonde vraag?![]()
Oeh!! Da's precies dezelfde reden dat wij het ook in de koelkast hebben staan!! Vietnam en koffiequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Oceanonix het volgende:
lekker white coffee. (
een laagje condended milk en dan koffie erover. Als je het lang genoeg drinkt hou je geen tanden over volgens mij wat is dat spul zoet.
Ik ken dit vanuit Vietnam weet niet of het verder nog ergens anders gedronken wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |