Tot over de knie? Dat loopt toch niet. Stelletje sukkels.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef DamzkoO het volgende:
Dus ik vanochtend de metro instappen, pak een Metro en lees het fijn door. Zit als een brave burger. Kom ik aan bij het Amstel station en ik dus opstaan. Staan dr wat stoere jongetjes de deur te forceren met hun muziek hard-draaiend op hun mobieltjeeen sigaretje achter hun oor en een zonnebril op (terwijl de zon amper scheen), broek laaghangend tot de knie
![]()
Ik stel voor een enkeltje Compton. Dat overleven ze niet.quote:Ik pufte ze zo opzij joh, denken dat ze een beetje "ruff" zijn![]()
Mijn idee: Help mee geld inzamelen op Giro 9262233 (wanabee) en we bieden al deze kansloze figuurtjes een enkeltje The Bronx aan, zijn wij dr van af en hun kunnen daar lekker stoer gaan doen (wat ze toch al niet zijn).![]()
OMG das zwaar irritant, in de trein vooralquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die prutsers met die bubbling crap uit hun mobieltje.
Ultiem sneu ja.
Ik geef echter geen geld..
Dat heb je met dat soort figuurtjes dat niet aan hun toekomst werkt he. Ze weten immers niet dat je dmv de volumeknop het geluid kan dempen waardoor je je stem niet hoeft te verheffenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Heidi- het volgende:
[..]
OMG das zwaar irritant, in de trein vooral.
Pas bij EHV paar van zulke losers met muziek op hun mobiel (zó stoer) en dan keihard praten omdat ze boven hun muziek uit moeten komen he.!
Die ja samen met tonks en maikuuuulquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:34 schreef Goochie het volgende:
Was het niet onze überstoere DWC_RugRidder?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Goochie het volgende:
oh..en vergeet natuurlijk Nawien niet.
Still Pimpin' .. Ahaaight..
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de schoonmakers van de toekomst
whehehequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Goochie het volgende:
Dan moeten we Giro 2667866 openenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Tot over de knie? Dat loopt toch niet. Stelletje sukkels.
[..]
Ik stel voor een enkeltje Compton. Dat overleven ze niet.
Ik voel flinke jaloezie in je post, wil je er over praten? Er zijn mensen die daar speciaal voor opgeleid zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Goochie het volgende:
Noobler, wat lul je !quote:
hehehequote:
Ik dacht al...waar blijft ie toch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik voel flinke jaloezie in je post, wil je er over praten? Er zijn mensen die daar speciaal voor opgeleid zijn
Even een paar vooroordelen uit de wereld helpen goochem.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik dacht al...waar blijft ie toch.
Nee hoor jongetje, ik hoef mij niet zo nodig te etaleren als een stoere jongen.
En over die opgeleide mensen...ik denk dat jij daar beter een praatje mee kan gaan maken. Ik heb wel eens gelezen dat mensen, die zich zo op de voorgrond zetten, en heel stoer doen, van binnen diep ongelukkig zijn.![]()
Maikuuul gaat niet meer met de trein ivm vorige ervaringenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die ja samen met tonks en maikuuuul![]()
Zoooo zoooo zooo mistah 2pac himselfquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Nawien het volgende:
Je denkt dat je leuk bent, maar je lult uit je nek. Je praat zo een bullshit je spit schijt uit je bek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |