En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aansprekenquote:
Ook, of inschrijven op een datingsite, wellicht is dat iets voor hem?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aanspreken![]()
Daar heb je geen vriendin voor nodig... kan ook met een vriendquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Herkauwer het volgende:
Zelfverzekerd zijn
Hoe zit het dan met je hobby?
achter je computer vandaan komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
Maar wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tijdens het uitgaan eens wat vrouwen aanspreken![]()
Hoe krijgt ie dan een vrouw als hij er niet mee bezig isquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef manhattan het volgende:
Door niet met vrouwen bezig te zijn en je ding te doen in een sociale omgeving........
Complimentje geven, iets te drinken aanbieden, iets zeggen over de omgeving (bijv. bandje, muziek, rare gasten)....... Bedenk ietsquote:
Kijk, dat zijn praktische tipsquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef leolinedance het volgende:
Stappenplan
1. Ga op stap
2. Drink met vrienden lekker wat biertjes
3. Wanneer je er klaar voor bent loop je een scanrondje door de kroeg/discotheek
4. Spreek iemand aan ('vind je het leuk hier?' dat soort vragen)
5. Raak aan de praat
6. Probeer tijdens het gesprek erachter te komen of ze een relatie heeft en probeer een beetje te vissen of ze jou ook leuk vind.
7. Indien ze je leuk vind, probeer haar te zoenen (onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis')
8. Mocht dat lukken, vraag haar nummer en ga een beetje smsen, bellen en msnen.
9. Probeer iets af te spreken
10. Kijk of je haar wel écht zo leuk vindt, zo ja, probeer haar voor je te winnen als vriendin.
Stap 7 kun je eventueel overslaan, en bij stap 9 eraan vast plakken![]()
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MODquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar door die vraag al te stellen ben je bij voorbaat al kansloos.
Ik hoor het al, je moet nog veel leren......quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dan een vrouw als hij er niet mee bezig is![]()
![]()
Ik vind het juist altijd vrij erg als een (half)dronken jongen zo tegen mij aan komt lullen.quote:
Wat had je nou anders verwacht met zown topicquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niet echt het soort volwassen reply dat ik verwacht van een MOD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |