Waar zie je die?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:25 schreef Repeat het volgende:
zit ff mn nieuwe boekenlijst te bekijken...
ik heb 6 weken een blok general pathology en nog 3 weken pathofysiologie. Maar ik denk gewoon dat ik die hele boekenlijst haal...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Kang-He het volgende:
Je kan'em ook niet kopen. Ik betwijfel namelijk of je er bijster veel uit nodig hebt. Althans, krijgen jullie al veel pathologie in het tweede jaar? Anders volstaat kopietjes maken denk ik wel. Scheelt je flink wat knaken.
Niet dusquote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
mensen uit leiden hun inschrijfbewijs/collegekaart/weetikveel al binnen trouwens?
Ja, en denk er niet aan om die cheapo te halen, maar gewoon een Littmann.quote:en moet ik ook een stethoscoop hebben? staat namelijk ook niet op mn boekenlijst...
zullen ze mij wel weer vergeten zijnquote:
ok.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:46 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ja, en denk er niet aan om die cheapo te halen, maar gewoon een Littmann.
Pinkhof is een erg handig boek, maar bedenk je of je überhaupt een woordenboek wilt aanschaffen. Ikzelf heb er een, en ik gebruik hem hooguit 1x per maand. De termen staan ook allemaal gewoon op Internet, voor dat ene woord dat je moet opzoeken kan je dat ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef the_jasper het volgende:
voor medisch woordeboek, wat is dan handiger:
coelho ( zakwoordenboek der geneeskunde, 27.55 euro ) of pinkhof (geneeskundig woordenboek, 93 euro) ?
het scheelt wel 70 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |