Huh, kan je daar al in dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef mol_air het volgende:
Of alvast een rondleiding door het nieuwe gebouw!
http://www.lumc.nl/Iris/7_1/7_1_Groepen_G3_10.htmlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:23 schreef Singa het volgende:
Hoe ziet jullie rooster er eigenlijk uit voor het komende jaar, beetje relaxed? Ik vond het vorig jaar relexter toen ik colleges had om half 11 ipv nu om half 2, is je hele dag verragd nu.
Volgens mij promoten we HePatho al genoeg met ons uur gratis bier op het IC-feest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef mol_air het volgende:
ik vind één gratis rondje voor alle mentorgroepen wel een goede promotie voor HePatho hoor Nlse! Misschien kunnen we anders iets regelen via Traudes ofzoDat je je mentorgroepje mee mag nemen naar HePatho en één gratis rondje mag weggeven
ik ben vóór!
Wil eigenlijk een rondleiding over de OK's, radiologie, CEH en CKCL doen ofzo. Weet alleen niet of iedereen daar zo blij mee is :p
Of alvast een rondleiding door het nieuwe gebouw!
wanneer is dat ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef nlse het volgende:
[..]
Volgens mij promoten we HePatho al genoeg met ons uur gratis bier op het IC-feest.![]()
die deprimerende kamertjes op de begane grond daar dan, lekker is dat als je daar bijeenkomsten hebt in een kamer kleiner dan mn badkamerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef intoxicated het volgende:
Oh ja idd, 't onderzoeksgebouw is al wel openZijn we voor de vakantie nog in geweest met een keuzeblok
![]()
Overloperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:02 schreef Spyronius het volgende:
Goh, de kogel is door de kerk, ik ben eindelijk ingeloot voor Biomedische Wetenschappen in Utrecht![]()
vertel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
Zo. Ik ga binnenkort het GNK-onderwijs aan een andere faculteit eens aan een diepgaand en nauwlettend onderzoek onderwerpen![]()
ow ik dacht al je gaat ergens anders (tijdelijk) studeren ofzo, maar je gaat er gewoon es kijken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon's Kijken of het ergens anders geiler is dan bij ons
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |