das best wel kut jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:04 schreef RealZeus het volgende:
Goh,wat wat lekker geregeld weer.Ik ga even werken en naar de kroeg in de veronderstelling dat ik een meet heb morgen.Al weken staat de datum vast maar toch zijn er van die prutsers die zich er dan door laten verrassen.
En die krijgen het dan ook nog voor elkaar om de meet een week te verzetten.
Ik had eigenlijk niet de intentie om nog op Fok te kijken vandaag,toch maar goed dat ik dat wel gedaan heb.Was ik bijna voor lul naar Scheveningen gereden.
Mag ik de dames en heren er even op wijzen dat Nederland niet ophoudt buiten de Randstad en er dus mensen zijn die een paar uren reizen voor de boeg hebben?Het is voor mij ruim 200 kilometer rijden en dat vind ik niet erg mits het een doel heeft.
Dus bedenk de volgende keer even eerder dat het niet door gaat.
En ja,ik ben inderdaad pissed off,ik vind dit echt nergens op slaan.
En uiteraard zullen de prutsers onder ons wel weer tegen mij te keer gaan dat ik een zeikerd ben,maar als je zo afspraken maakt kun je niks organiseren.
Het wordt toch elke minuut weer anders.![]()
![]()
Enfin,5 augustus heb ik wat anders dus dan meld ik mij af.
Jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:09 schreef bosnymfje het volgende:
oww das jammer voor hem...
We zijn nog steeds aan het feestenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef KaMo het volgende:
hoe was het?
Vergeet geen foto's te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We zijn nog steeds aan het feesten.
Iedereen is straalbezopen.
Purplerose is net op de tafel geklommen en begint langzaam haar kleren uit te trekken.
De TT is veranderd. En lees het topic eens door.
ik heb er hier nog een paar van jou... zo hee, ik denk dat ik ze maar in KPD postquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:24 schreef pussydeluxe het volgende:
De eerste foto's komen er zo aan!!!!!
Uhu
Dan plaat ik die ene serie foto's van jou. Je weetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb er hier nog een paar van jou... zo hee, ik denk dat ik ze maar in KPD post
je kan nog best aardig typen trouwens
In je kontquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahja 5 augustus. Ik neem het mee naar achteren.
Goed om te weten, als ik niets heb, zal ik me zeker aanmeldenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
Volgende week Sjowhan.
En? Wat zei ze?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahja 5 augustus. Ik neem het mee naar achteren.
Sssssssssst kippie!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We zijn nog steeds aan het feesten.
Iedereen is straalbezopen.
Purplerose is net op de tafel geklommen en begint langzaam haar kleren uit te trekken.
De TT is veranderd. En lees het topic eens door.
Whahahahahahahaquote:
Dus ben je een baggeraarquote:
Ga je ons vermaken met R&P gezeik danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed om te weten, als ik niets heb, zal ik me zeker aanmelden
Doe eens liefquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je ons vermaken met R&P gezeik dan?
Was dat niet lief danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe eens lief.
Zolang we als gemeenschappelijke interesses: bier drinken, tieten, speedo's en Fok! hebben, komt alles goed.
Maakt iemand alvast deel 127, sub 2?
Ja vandaag had k wel gekundquote:
Alsof ik alleen in r&p zitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je ons vermaken met R&P gezeik dan?
Kleine meet?quote:
Nu? Centimeter of 5, 6quote:
Ze doet haar best en hij is nog maar 5 cmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |