Ik heb je al lang uit de lijst verwijderdquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:52 schreef MoChe het volgende:
ik kom niet!
strandmeet zaterdag 26 juliquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef moemoe het volgende:
Goh, echt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ow fuck! Zaterdag 29 juli inderdaad, zou je de TT willen aanpassen?![]()
![]()
Ow, tofquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef Rnej het volgende:
uit het STA/den haag topic wilden we zaterdag ook gaan meeten.. kzet daar ook ff linkje naar dit topique
Dat is niet waar. Er werd massaal voor zondag gestemd. Maar zaterdag vind ik ook prima en dan verwacht ik jou ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
jij wilde op een zondag mieten zodat ik niet langs kon komen
Ja babe!!! In welk cafe kunnen we 't beste afspreken, tell usquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik even op vakantie, zie ik dat de meet is verschoven naar zaterdag 26 juli.
In welk jaar valt dat?
Nicequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef Rnej het volgende:
uit het STA/den haag topic wilden we zaterdag ook gaan meeten.. kzet daar ook ff linkje naar dit topique
Zelf lig ik tegenwoordig meer aan de boulevard kant, maar ik ga me nu verdiepen welke strandtent het leukst is op het Noorderstrand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja babe!!! In welk cafe kunnen we 't beste afspreken, tell us.
keb nog bier over van mijn verjaardag, en ik drink geen bier.. dus.. eh.. ja?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zelf lig ik tegenwoordig meer aan de boulevard kant, maar ik ga me nu verdiepen welke strandtent het leukst is op het Noorderstrand.
Eerst even mijn koffer uitpakken, ik kom net binnenlopen.
Neemt iedereen ook een goedgevulde koelbox mee?
Kan ik je erbij zetten op de lijst? Gezellig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
keb nog bier over van mijn verjaardag, en ik drink geen bier.. dus.. eh.. ja?
We hebben ons eerder al uitgesproken over de bewuste datumquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sorry me broertje is jarig alhoewel ik heel graag zou willen komen![]()
Kan het niet 1 dag opschuiven![]()
surequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan ik je erbij zetten op de lijst? Gezellig!![]()
errr.. verwacht er niet teveel vanquote:
ummmquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef moemoe het volgende:
Ik ben niet zo bekend in Scheveningen, maar na wat surfen kwam ik 3 tenten tegen die wel leuk zouden kunnen zijn om af te spreken.
Mecca Beach, de Karavaan en Beach Lounge.
Kent iemand 1 van deze tenten? Vertel vertel.
Kom jij ook?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Sommige snoepjes bestaan uit gelenttine1
----
Volgens Sebasser.
Kom gewoonquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik woon zeer dicht bij Scheveningen maar ik ken geen enkele fokker eigenlijk goed genoeg voor een meeting.. Maar veel plezier gewenst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |