Idd, ik heb ook steeds minder zin om te eten en val steeds meer af door die kankerhittequote:Op woensdag 26 juli 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eet echt heel weinig de laatste dagen, en ik begon net een beetje op gewicht te komen: ik wil niet weten hoeveel gewicht ik al verloren heb met dat kloteweer.
Om bij jou maar eens te beginnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kutweer is het.
Mensen die deze hitte lekker vinden, verdienen een paar rake klappen in het gezicht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Hoeveel weken duurt deze ellende nu al en hoe lang gaat het nog duren... zucht
quote:KNMI: hittegolf houdt aan tot in augustus
Huidige hittegolf wordt wellicht de langste sinds 1901
Ik niet hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ja en in de winter verlangen we weer naar de zomer
Sinds wanneer kun je hitte en regen met elkaar vergelijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef mark_82 het volgende:
Is het eindelijk meer dan 4 dagen in het jaar lekker warm. Heeft iedereen der last van. Als het straks weer regent krijg je een: Klaag hier over de regen topic:
Ja, want dan gaan we allemaal dood.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Is het nou zoveel gevraagd om gewoon het hele jaar door een beschaafde 20 graden te hebben!![]()
Tering tyfus kut hitte!![]()
Yo, ik trek mijn mes, jeweets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Nawien het volgende:
Heerlijk die warmte, zeker als je vrij bent![]()
Liegbeest!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |