Maar hij staat hier ook doelwit te wezen! als hij wat meer afstand neemt staat hij veel meer in dekking!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uhmm beetje een twijfelgeval in mijn ogen.
Je staat niet midden op de uncap base waar de mannetjes spawnen en je kan zeggen: ik verdedig dit gebied zodat ze niet naar de vlaggen kunnen maar zelf zou ik alleen iets meer afstand geven. Je staat wel heel dichtbij een uncap base.
sommige nemen BF2 misschien iets te serieus. aan de andere kant, beetje triest gaan doen als je verliest is ook not done. daarom is BoF wel relaxed. geen verplichtingen, beetje knallen etc. heb zelf ook niet super veel tijd voor BF2 en zal ook nooit escape evenaren, maar vind het wel leuk om af en toe te knallen. als lonewolf alle servers af lopen is ook niets, daarom is BoFquote:
Precies jij snapt het.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sommige nemen BF2 misschien iets te serieus. aan de andere kant, beetje triest gaan doen als je verliest is ook not done. daarom is BoF wel relaxed. geen verplichtingen, beetje knallen etc. heb zelf ook niet super veel tijd voor BF2 en zal ook nooit escape evenaren, maar vind het wel leuk om af en toe te knallen. als lonewolf alle servers af lopen is ook niets, daarom is BoF![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo escape:
[ url=linkje][ img] link naar plaatje[/ img][/ url]
Ga jij nou ook al beginnen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef Timminater het volgende:
urshel, je bent nu ook root admin op www.bandoffokkers.nl, kijk maar of je er nog iets aan doet, ik ben om half 7 thuis en moet dan eten en daarna effe eraan verder.
WAT ursel is niet jouw echte naam, straks ga je nog vertellen dat gamehost niet je achternaam isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen..Tis al erg genoeg dat ik de naam Ursel draag en bijna mijn echte naam niet meer weet.. ..
![]()
Ik ben ook aaan het werk, Zal proberen er ook om half 7 te zijn.
Goh als Got vs BOF op alle mappen jullie keihard inhadden gemaakt, hebben ze wel recht op sprekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt eraan wat je doel is. ik laat me meestal verrot gaan zodat we daarna de chopper weer kunnen pakken om wraak te nemen.
Trouwens op tweakers gaat het nog steeds over de oude garde die een match deed tegen gotze komen er maar niet overheen zeg!
3/4 zijn fantasten, nou ja dan hoor ik bij die 1/4e![]()
:S escape evenaren,quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sommige nemen BF2 misschien iets te serieus. aan de andere kant, beetje triest gaan doen als je verliest is ook not done. daarom is BoF wel relaxed. geen verplichtingen, beetje knallen etc. heb zelf ook niet super veel tijd voor BF2 en zal ook nooit escape evenaren, maar vind het wel leuk om af en toe te knallen. als lonewolf alle servers af lopen is ook niets, daarom is BoF![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef Terroser het volgende:
[..]
:S escape evenaren,
hij heeft en gun ratio van 0.60 moet toch wel kunnen![]()
die gast speelt gewoon veel.
Ohh ik sta ook op het filmpje \o/quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Is dit rapen?
http://media.putfile.com/spawnrape
in die periode zat ik nog niet bij bof dus kan er niet over oordelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef Terroser het volgende:
[..]
Goh als Got vs BOF op alle mappen jullie keihard inhadden gemaakt, hebben ze wel recht op spreken![]()
maar afentoe wel zielige gedrag op de ingame chat.
Recht van spreken wel, maar enigszins respect tonen mag natuurlijk wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef Terroser het volgende:
[..]
Goh als Got vs BOF op alle mappen jullie keihard inhadden gemaakt, hebben ze wel recht op spreken![]()
maar afentoe wel zielige gedrag op de ingame chat.
ja boeiend, als jij goed kan voetballen ga je toch ook niet turnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Terroser het volgende:
[..]
wat het is de waarheid, jij haalt je punten van vehicles en dat is all
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Terroser het volgende:
[..]
-la maar-quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Terroser het volgende:
[..]
je mag 3x radenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:16 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja boeiend, als jij goed kan voetballen ga je toch ook niet turnen
wat is je nickname in bf2?
Nope, dat is www.famvanschie.nlquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
WAT ursel is niet jouw echte naam, straks ga je nog vertellen dat gamehost niet je achternaam is![]()
het zou MM2005 kunnen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Terroser het volgende:
[..]
je mag 3x raden
Grote echo hier hoor
(Gotter)
kooning van weeeezelquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Terroser het volgende:
[..]
je mag 3x raden
Grote echo hier hoor
(Gotter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |