abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40230213
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:21 schreef ursel het volgende:

[..]

Ligt eraan vanuit welk perspectief je naar de film kijkt. De eerste keer had ik aan het eind van de film ook zoiets van... ok.

Maar het doel van die film is niet zozeer een oorlog neerzetten, maar het leven van een soldaat in zo'n oorlog. Er is dus ook weinig tot geen actie.

Het gaat er vooral om hoe langzaam maar zeker die jongens steeds "gekker" worden na zo'n lange tijd in zo'n oorlog. Weg van huis. Ik heb een discussie met een kameraad van mij gehad. Die is 1 week geleden vertrokken voor 4 maanden Afghanistan. Eigenlijk nadat ik het met hem over die film gehad heb begreep ik pas het gehele verhaal van die film. Heb hem daarna nogmaals gekeken en pas toen waarde ik die film lijn en het verhaal erachter.
volgens mij ben je in de war met Jarhead, die is wel knettergoed
pi_40230273
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:

[..]
bla
Ahaa, en anders geen bf2cc? Is er niet een ander soort gelijk progje ervoor?
BF2: Diamond3d
pi_40230350
nee ik heb nu helemaal geen bf2cc erop staan
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:31:41 #129
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40230360
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

volgens mij ben je in de war met Jarhead, die is wel knettergoed
Oohja.. Mja.. Rest van het verhaal klopt wel.. Eerste keer kijken had ik daar echt zoiets aan het eind van de film van.. "okay.... " Later begreep ik hem pas goed..
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:33:19 #130
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40230416
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:

[..]

....
En als je een verse install neemt en dan bf2 gaat spelen, freezed die dan ook?? Zo ja, videokaart, zo nee, .netfix of bf2cc idd.
pi_40230554
nou dat moet ik gaan proberen. weer een format, zonder die .net fix.
maar de standaard die ati aanbiedt.

het is toch achterlijk dat hij het soms 2 ronden prima doet en dan vastslaat? het is niet constant reproduceerbaar.

maar goed bij alternate, binnen de jaar garantie dus dat moet wel goed komen
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:41:55 #132
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40230657
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

als newbee, wat is dit voor een [BoF] story ?
Er is ooit een GoT vs FoK war geweest, waarbij FoK eigenlijk gewoon BoF+1 was.
Aangezien wij niet vies zijn van een beetje grootspraak hadden we de propagandamachine overuren laten maken. Toen de war begon werden we werkelijk helemaal afgeslacht.
Alleen op Karkand konden we een tijdje standhouden bij de laatste vlag (als MEC zijnde).
De redenen voor het tragische verlies was dat er van te voren niet goed was gesproken over de regels van de war. Er was een spawntijd van 5 seconden en zij hadden bijna de hele tijd meer mensen in het team zitten. We hadden van de voren een aantal afspraken gemaakt en deze werden door praktisch niemand nageleefd. Er was totale chaos.
GoT denderde over ons heen en toen begonnen een aantal trieste FoK/BoF-ers (ik weet niet wie) te klagen en te zieken en weet ik wat nog meer, aangezien GoT-ers ook heel triest konden zijn deden een aantal van hen hetzelfde.

Een aantal FoK/BoF-ers hebben het verlies waardig op zich genomen en GoT gefeliciteerd met de verdiende overwinning.

Ach we kunnen leuk spelen op onze server, maar er zijn er maar weinig binnen BoF die het echt in zich hebben om echte clanwars te spelen. Het is gewoon een vak apart.
Wij spelen daarom ook geen clanwars en mochten we dat wel doen dan verliezen we, maar hebben we wel een hoop lol.

Okee we hebben ook 1x gewonnen, maar dat was logisch, aangezien ik toen niet mee deed.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:50:18 #133
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_40230842
Videokaart testen doe ik altijd met 3dmark benchmarks.. Op internet is makkelijk te vinden wat je met je systeem zo ongeveer zou moeten scoren. Vergelijk dan wel met de juiste vidcard drivers, want als je een gare driver hebt dan kan het verschil hoog oplopen.

Heb je gewoon goede drivers, dan valt een defecte vidcard meteen op in je 3dmark scores
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_40230847
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Er is ooit een GoT vs FoK war geweest, waarbij FoK eigenlijk gewoon BoF+1 was.
Aangezien wij niet vies zijn van een beetje grootspraak hadden we de propagandamachine overuren laten maken. Toen de war begon werden we werkelijk helemaal afgeslacht.
Alleen op Karkand konden we een tijdje standhouden bij de laatste vlag (als MEC zijnde).
De redenen voor het tragische verlies was dat er van te voren niet goed was gesproken over de regels van de war. Er was een spawntijd van 5 seconden en zij hadden bijna de hele tijd meer mensen in het team zitten. We hadden van de voren een aantal afspraken gemaakt en deze werden door praktisch niemand nageleefd. Er was totale chaos.
GoT denderde over ons heen en toen begonnen een aantal trieste FoK/BoF-ers (ik weet niet wie) te klagen en te zieken en weet ik wat nog meer, aangezien GoT-ers ook heel triest konden zijn deden een aantal van hen hetzelfde.

Een aantal FoK/BoF-ers hebben het verlies waardig op zich genomen en GoT gefeliciteerd met de verdiende overwinning.

Ach we kunnen leuk spelen op onze server, maar er zijn er maar weinig binnen BoF die het echt in zich hebben om echte clanwars te spelen. Het is gewoon een vak apart.
Wij spelen daarom ook geen clanwars en mochten we dat wel doen dan verliezen we, maar hebben we wel een hoop lol.

Okee we hebben ook 1x gewonnen, maar dat was logisch, aangezien ik toen niet mee deed.
dat rondje Karkand
pi_40230938
apc escape gok ik
pi_40230941
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef escape_nl het volgende:
[..]

Born on the 4th of July & American Soldiers
Filmpjes?, dat noem ik speelfilms!
pi_40230964
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:50 schreef Mr_Baus het volgende:
Videokaart testen doe ik altijd met 3dmark benchmarks.. Op internet is makkelijk te vinden wat je met je systeem zo ongeveer zou moeten scoren. Vergelijk dan wel met de juiste vidcard drivers, want als je een gare driver hebt dan kan het verschil hoog oplopen.

Heb je gewoon goede drivers, dan valt een defecte vidcard meteen op in je 3dmark scores
zal het eens proberen.
pi_40230980
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Filmpjes?, dat noem ik speelfilms!
ja kan wel de hele tijd naar het p0rn forum op fok gaan zitten loeren maar de zakdoekjes zijn op dus worden het maar speelfilms
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:02:25 #139
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_40231112

Ik ben over een uurtje ofzo op de server, wie nog meer?
pi_40231224
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:02 schreef Mr_Baus het volgende:

Ik kom dan ook wel denk ik
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:07:08 #141
36666 Furious
animalist.
pi_40231243
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:02 schreef Mr_Baus het volgende:

Ik kijk wel hoe lang m'n videokaart het houd.
Ik post om het posten.
pi_40231400
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef escape_nl het volgende:

[..]

ja kan wel de hele tijd naar het p0rn forum op fok gaan zitten loeren maar de zakdoekjes zijn op dus worden het maar speelfilms
Ik heb hier grote rollen papier! (met lieve beertjes voor het sfeertje)
pi_40231571
voor pron heb je toch channelchooser.com
pi_40231597
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef staticdata het volgende:
voor pron heb je toch channelchooser.com
Hahaha lol, nieuwsgroepen is voldoende hoor
pi_40231625
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

ach voor die paar minuten
pi_40232166
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar dan moet je steeds eerst iets binnenhalen en bij channelchooser klik je gewoon een ander net aan hier hebben we gewoon digitenne! en een collega met de grootste verzameling dvd's van NL (geen speelfilms)
pi_40232441
testje, maar werkt niet

hoe maak ik een plaatje met een link erin zodat mensen daar op klikken en doorverwezen worden?
pi_40232716
Zo?

donderdag 27 juli 2006 @ 12:03:11 #149
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_40233176
pi_40233676
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Is dit rapen?

http://media.putfile.com/spawnrape
Uhmm beetje een twijfelgeval in mijn ogen.

Je staat niet midden op de uncap base waar de mannetjes spawnen en je kan zeggen: ik verdedig dit gebied zodat ze niet naar de vlaggen kunnen maar zelf zou ik alleen iets meer afstand geven. Je staat wel heel dichtbij een uncap base.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')