Shit vergeten.. dat ben ik dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:37 schreef escape_nl het volgende:
We ziiten op 12 leden, inc mijzelf = 180 euro
[
Graag voor bij de overboeking je bf2 nickname of fok nickname
Want wie is dit???
S VAN DAMME
1972 VR IJMUIDEN
BIJDRAGE BOFKONTEN SERVER
quote:
Welke is het nou..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
HOMOOOOOOOOOOOOOOO'S !!!!!![]()
26-07-2006 GIRO 7252041 N. Cornelisse
Bijdrage BoFkonten server -15,00 EUR
Net overgemaakt! Krijg ik nu een kusje?![]()
Oohja.. nu je het zegt..quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
N. Cornelisse is escape.
Internetbankieren, inloggen misschienquote:Wat heeft je pinpas te maken met een overstorting?
Lekkere prutsers dan.. Ben ook een noob, maar dat heb ik nog niet gedaan..quote:En dat sommige piloten uit heli's jumpen, is omdat het noobs zijn, die zien het als transport middel.
vloog een keer op oman met domo, werd de chopper finaal naar de klote geschoten, dus jumpte ik er ook uit. domo helemaal over de zeik....quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
En dat sommige piloten uit heli's jumpen, is omdat het noobs zijn, die zien het als transport middel.
Er werd geen enkele keer een kogel op ons afgevuurd..quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vloog een keer op oman met domo, werd de chopper finaal naar de klote geschoten, dus jumpte ik er ook uit. domo helemaal over de zeik....
lijkt me niet meer dan logisch dat je er op zo'n moment uit springt hoor
Mja, niet tactvol, maar die had ook een doel. Bij mij was het eerst rondje map om vervolgens half rondje terug te vliegen en eruit te jumpen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Dát is logisch.. maar ik denk dat hier wat anders bedoeld wordt..
Gister ook nog meegemaakt.. ronde begint, rent zo'n n00p naar een F35. Vliegt naar 1 van de eerste de beste vlaggen en jumped eruit om hem te capturen... Handig :|
ligt eraan wat je doel is. ik laat me meestal verrot gaan zodat we daarna de chopper weer kunnen pakken om wraak te nemen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vloog een keer op oman met domo, werd de chopper finaal naar de klote geschoten, dus jumpte ik er ook uit. domo helemaal over de zeik....
lijkt me niet meer dan logisch dat je er op zo'n moment uit springt hoor
Wat voor filmpjes??quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:18 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga lekker 2 filmpies kijken, hier op het werk is niets te doen
ja er is bijna altijd wel een admin aanwezig op xfire. het is een soort van msn, en je kan mensen adden, maar die nick hoeft niet perse hetzelfde te zijn als de bf2 nick.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:34 schreef IJsmuts het volgende:
hej, vanavond ff gamen, maar voor het geval de server vol is kan je een admin aanspreken op xfire of niet? en xfire, is dat een soort chatproggie (heb nog geen TS) en kan je mensen adden met hun BF2 nick? zit al een beetje op hun site te neuzen, maar user reviews zijn altijd makkelijker![]()
Born on the 4th of July & American Soldiersquote:
ok, zal eens kijken of dat gaat lukken, nu eerst maar es lekker dagje gaan werkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja er is bijna altijd wel een admin aanwezig op xfire. het is een soort van msn, en je kan mensen adden, maar die nick hoeft niet perse hetzelfde te zijn als de bf2 nick.
is dat die film in Irak... die ga je zo slecht vinden!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Born on the 4th of July & American Soldiers
Maar ik heb iemand nodig die grafisch veel kan, graag even op msn
escape_nl@hotmail.com
Wat is er dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:04 schreef staticdata het volgende:
ik heb geen pinpas nodig om in te loggen vandaar dat ik het niet wist
![]()
ik wil bf2'en
![]()
![]()
hoe zou ik kunnen testen of het niet mijn videokaart is die verrot is?
Sommige tweakers moet je niet al te serieus nemen. Er zitten een aantal trieste jongetjes tussen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt eraan wat je doel is. ik laat me meestal verrot gaan zodat we daarna de chopper weer kunnen pakken om wraak te nemen.
Trouwens op tweakers gaat het nog steeds over de oude garde die een match deed tegen gotze komen er maar niet overheen zeg!
3/4 zijn fantasten, nou ja dan hoor ik bij die 1/4e![]()
als newbee, wat is dit voor een [BoF] story ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Trouwens op tweakers gaat het nog steeds over de oude garde die een match deed tegen gotze komen er maar niet overheen zeg!
3/4 zijn fantasten, nou ja dan hoor ik bij die 1/4e![]()
Ligt eraan vanuit welk perspectief je naar de film kijkt. De eerste keer had ik aan het eind van de film ook zoiets van... ok.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is dat die film in Irak... die ga je zo slecht vinden!!!
ok het verhaal nogmaals. voor de admin rechten had ik bf2cc geinstalleerd plus dotnetfix. toen ging ik spelen en freezed heel me pc vast. maar dit is alleen tijdens het spelen van BF2. de eerste paar minuten lukt prima, maar 10 minuten later hangt ie. vorige keer kon ik 2 ronde karkand spelen en volgende ronde was het over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |