vandaar dat er zoveel gesmst word tegenwoordigquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SMS is dan ook voor alle Liefie_'s op de wereld.
Tof is tof.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel gesmst word tegenwoordig
alles wat ik doe is tof
Checkquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Sms'sen is geweldig, zonder of met liefie_
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Check.
Hoewel ik nog nooit met liefie_ heb gesms't en die enerverende ervaring dus nog niet ken
Ontken het maar niet! Wij weten allen beter!quote:
huiliequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:39 schreef Viper_74 het volgende:
Dan is Pheno ook een nerd....
alleen dat 6 figure income tja
De nieuwste kloon van mvdlubbe natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:07 schreef Pheno het volgende:
wtf is Godot
ohquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef webspider het volgende:
[..]
De nieuwste kloon van mvdlubbe natuurlijk
Good for you.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef Pheno het volgende:
iig heb ik _arual_ weer met haar hoofd naar andere dingen kunnen laten denken, dus de dag is alsnog een geslaagde vrije dag geworden.
nee, ze hangt nu op de bankquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Good for you.
Ze geniet nu van een welverdiend roseetje aan een van de terrasjes aan het water?
Wees een kerel en regel een koel roseetjequote:
Daar moet je aan wennen, ik heb er al geen last meer van. Over tien jaar zit jij ook op dat niveau.quote:
omdat je niks gewent bentquote:
verdorie je was me voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moet je aan wennen, ik heb er al geen last meer van. Over tien jaar zit jij ook op dat niveau.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moet je aan wennen, ik heb er al geen last meer van. Over tien jaar zit jij ook op dat niveau.
bedankt voor die onwijs prettige infoquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]mja normaal ga ik 2 of hoogstens 3 keer per dag
Ik veel vaker, maar dat is werkontwijkend gedrag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja normaal ga ik 2 of hoogstens 3 keer per dag
Ja en schijten doe ik altijd 's ochtends tussen het ontbijt en douchen inquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedankt voor die onwijs prettige info
altijd iets wat ik altijd al wou weten
en het beeld er bij
prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |