Puik werkquote:
wind je niet zo op, het is al zo warmquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef jackson het volgende:
Waarom zeiken mensen die gvd vrij hebben nog zo over de warmte. Ga met je ballen/kut in het zand op het strand zitten....![]()
The horror
Heb je enig idee hoe heet dat zand is intussen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef jackson het volgende:
Waarom zeiken mensen die gvd vrij hebben nog zo over de warmte. Ga met je ballen/kut in het zand op het strand zitten....![]()
Was ik maar opgewondenquote:
Je snapt de strekking van het "verhaal"quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe heet dat zand is intussen?. The horror indeed
.
quote:
ik dacht dat alle mannen dat waren, overal en altijdquote:
quote:
Ik zit hier tussen de mannen. Dan vergaat je de zin wel...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik dacht dat alle mannen dat waren, overal en altijd![]()
Ik zit alleen.... dus dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit hier tussen de mannen. Dan vergaat je de zin wel...
Haar vagina?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.... je bent jong en hebt vakantie![]()
Maak em eens vol zeg
Inderdaad.... Wanna make luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuve?quote:
de aanblik van witte behaarde mannenbenen in shorts en slippers doet het niet voor je?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit hier tussen de mannen. Dan vergaat je de zin wel...
Gddank hebben ze dat nog niet. Maar het feit alleen al dat het mannen zijn is voor mij al voldoende...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
de aanblik van witte behaarde mannenbenen in shorts en slippers doet het niet voor je?
(voor wie wel, iemand zou dat ff moeten vertellen aan die mannen)
okequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad.... Wanna make luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuve?![]()
quote:
In het nieuwe subforumquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
Godt? waar is hij?
Haar? Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |