quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef Teunebeun het volgende:
Maar jah ik vind het te eng om daar terug te gaan kijken en onderzoeken enzo
...jij zoekt gewoon een veilige (boswachterloze) plek om te natuurneuken...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon naar toegaan en gaan kijken
Je bent toch 14? Hoe gek was je dan en wanneer precies? Toen je een jaar of 8 was?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Teunebeun het volgende:
Maar moet ik wel ff mijn vrienden vragen mij krijg je niet alleen het bos in vroeger wel toen was ik gek maar ja zal wel met de leefdtijd te maken hebben...
al die spannende plekken lijken op elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Teunebeun het volgende:
Het lijkt inderdaad op dit bos maar het is in een andere plaats maar bedankt
zoiets weet ik ook nog wel. Was volgens mij idd een kunstwerk, zonder handvaten als ik me goed herrinerquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Vedradorr het volgende:
ik heb ook wel eens wat gelezen over een stene trap in een bos die gesloten is omdat er idemand vanaf geklettert was. maar dat was volgens mij een een of ander kunstwerk of zo. weet ook niet of het in dat bos was.
maar dat is dus niet legendarisch of spannend. zo is er wel ooit iemand van de domtoren gesprongen en die landde op een student in utrecht dus. sindsdien wordt er niet meer onder de toren doorgelopen door studenten van het corps. oid...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Vedradorr het volgende:
ik heb ook wel eens wat gelezen over een stene trap in een bos die gesloten is omdat er idemand vanaf geklettert was. maar dat was volgens mij een een of ander kunstwerk of zo. weet ook niet of het in dat bos was.
Misschien is het een overblijfsel van het klooster, maar is de rest weg, behalve dat stukje trapquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef Teunebeun het volgende:
...stukjebos die het nonnebos heet...oud klooster moeten staan ... door de poort van het bos gaat...een trap midden in het bos
hahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:02 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...jij zoekt gewoon een veilige (boswachterloze) plek om te natuurneuken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |