Wat is daar mis mee?quote:
uh, klopt...:@ (laatste post niet gezien)quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef macondo het volgende:
Nee goed punt Soempie, heb mezelf ook even nageteld en opgewaardeerd.. Had twee punten gehaald namelijk, ipv 1.
En Maybach, inderdaad lezen die OP, want ben er hard mee in de weer geweest. Ik ga hem zelf ook even lezen..
Mijn bewondering voor Macondo stijgt enorm
't is een beetje vreemde manier om jezelf te uitenquote:
Topquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
zo goed als!
ze gooiden een 'pukao' van ongeveer 12 ton op een beeld van enkele meters hoog. En dat zonder dieren, en weinig hout...
daReaper +1
't is iig niet goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef the_disheaver het volgende:
turkey, omdat ze straks de EU in willen? (sorry, je mag een vraag toch wel in tt ipv vt lezen?)
2x neequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef Jikpunth het volgende:
het zal wel een van de noordelijke landen, zijn gok ik: Noorwegen?
Je zit er dicht in de buurtquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef Jikpunth het volgende:
Latvijas=> Latvia=> Letland
Jepquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef Jikpunth het volgende:
Litouwen?
Neem het toch niet zo serieus, was verwijzing naar een post van Soempie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
't is een beetje vreemde manier om jezelf te uiten![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
't is een beetje vreemde manier om jezelf te uiten![]()
Het is altijd tijd voor koffiequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef macondo het volgende:
Neem het toch niet zo serieus, was verwijzing naar een post van Soempie.
Tijd voor koffie Jikpunth
Ik was ongeloofelijk aan het gokken, maar waarschijnlijk omdat ze dan een andere geloofsovertuiging hadden en daar niet vanaf wilden stappen.quote:
Nouja ik bedoel meer: waarom gingen ze uiteindelijk toch over op het Christendom?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik was ongeloofelijk aan het gokken, maar waarschijnlijk omdat ze dan een andere geloofsovertuiging hadden en daar niet vanaf wilden stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |