Ligt aan jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef Jikpunth het volgende:
ligt het nu aan mij of is het topic een beetje distorted![]()
klopt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef Soempie het volgende:
De puntenlijst klopt niet. Ik heb 64 punten. En als je die vraag over een windei niet meerekent 63.
Vorig topic: circe, van Baalen, Tasman en eventueel windei goed
hadden ze die niet allemaal omgehakt om die beelden overheen te rollenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Maybach het volgende:
Houtsnijwerk (vooral maskers en "totempalen" geloof ik) net zolang tot er niet een boom meer op dat eiland stond?
Nee, wel iets met stenen. (let op meervoud)quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Maybach het volgende:
Houtsnijwerk (vooral maskers en "totempalen" geloof ik) net zolang tot er niet een boom meer op dat eiland stond?
Macondo, wil je 't aanpassenquote:
Dat klopt, maar opzich is dat niet zo bijzonder. waardoor wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:02 schreef daReaper het volgende:
Beelden uit meerdere stenen?
Omdat ze bovenop elkaar gestapeld waren?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dat klopt, maar opzich is dat niet zo bijzonder. waardoor wel?
Pardon net de OP gelezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef Maybach het volgende:
Ehhhhh sorry zie dit vandaag voor het eerst, zijn er soms regels over wie de volgende vraag stelt??
zo goed als!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Omdat ze bovenop elkaar gestapeld waren?
edit: dwz in de lengte
Ik tel anders zo alles nog wel even na?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef macondo het volgende:
Nee goed punt Soemp, heb mezelf ook even nageteld en opgewaardeerd.. Had twee punten gehaald namelijk, ipv 1.
Bewondering voor jezelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef macondo het volgende:
Mijn bewondering voor Macondo stijgt enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |