Lijkt me betere optie ja. Wat een zooitjequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nee, bovenstaande post weghalen, en deze:
Algemene Kennis Quiz Deel 62
wijzigen
Tinsbergen, voornaam weet ik niet meer, maar helaas is dit alleen een tip voor iemand anders want de andere twee weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Jayhawk het volgende:
Wie wonnen in 1973 een gedeelde Nobelprijs voor de Fysiologie of Geneeskunde. 3 namen aub
Het was ook het jaar van de eerste autoloze zondagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef macondo het volgende:
Luis Ocaņa won de tour in dat jaar.
macondo kan deze op plakken in de OP, die ene punt is naar Soempie gegaan, en niet naar mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Soempie het volgende:
nouja, maakt mij niet uit, maar wat dis doet is misschien niet zo handig? Dan kan beter iemand Macondo even helpen met zijn OP.
ok , 1 naamquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Jayhawk het volgende:
Wie wonnen in 1973 een gedeelde Nobelprijs voor de Fysiologie of Geneeskunde. 3 namen aub
Maybach +1quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Maybach het volgende:
[..]
Tinsbergen, voornaam weet ik niet meer, maar helaas is dit alleen een tip voor iemand anders want de andere twee weet ik niet.
Eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:39 schreef macondo het volgende:
Come on, geef Maybach een punt een laten we weer normale vragen gaan stellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |