Positivequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:08 schreef AlohaXa het volgende:
Weet je zeker dat het niet gewoon een tandvulling is van je gatengebit?
Het lijkt me nogal.. oncomfortabel maar ik moest wel lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:13 schreef TaLoN.NL het volgende:
"Hard plastic in me worst"
Ik moest gelijk denken aan die amerikaan met z'n prothese, die had 10 jaar lang een erectie.![]()
http://www.shoutwire.com/(...)tion_Awarded_400_000
Pauper, eerder je nest uit komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:00 schreef EsDe het volgende:
Inderdaad ja, zit ik hier even te genieten van mijn ontbijt, 4 sneetjes brood met boterhamworst, voel ik ineens iets wat niet op worst noch op brood lijkt![]()
nadere inspectie maakt duidelijk dat er een stukje zwart plastic in me worst zat...soort verpakkingsmateriaal plastic..alleen heel dik, dikker dan zo'n worst-houder... klote boterhamworstjosti die mij probeert om te leggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dat!quote:
nu weet ik waarom er voornamelijk vrouwen staan op de worstafdeling in de supermarkt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:13 schreef TaLoN.NL het volgende:
"Hard plastic in me worst"
Ik moest gelijk denken aan die amerikaan met z'n prothese, die had 10 jaar lang een erectie.![]()
http://www.shoutwire.com/(...)tion_Awarded_400_000
Watte?quote:
Nee, maar dat wil je niet in je worst hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Who cares. Je gaat er echt niet dood van hoor, van zo'n stukje plastic.
nou kauwen op een stuk hard plastic is anders bepaald geen pretjequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Who cares. Je gaat er echt niet dood van hoor, van zo'n stukje plastic.
Maar om dan te stellen dat iemand je om probeert te brengen....quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
nou kauwen op een stuk hard plastic is anders bepaald geen pretje![]()
je hebt als kind wel ergere dingen ingeslikt ... nie bitchenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
nou kauwen op een stuk hard plastic is anders bepaald geen pretje![]()
Precies, net als dat je jou niet in je leven wilt hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:32 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil je niet in je worst hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |