Godver, en dat ga ik doen ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:43 schreef Frappelsien het volgende:
Ja vertel jij het ze maar!
Precies. En als er iets niet met punk samengaat dan zijn het die smerige vogelnest-neukende boomknuffelaars.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:45 schreef Mr.Natural het volgende:
Met bloemen in je haar ben je een hippie
Doe eens lief.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:48 schreef Niwa het volgende:
TUBGIRL!!!!1111!!einseinseinsinvalide!1122!BBQ
Wat weet jij er nou van, sukkel. Je bent nog maar krap meerderjarig en dan ga je over de tijd van den punkrockersch praten alsof je er zelf bij was.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef Nosh het volgende:
Doe eens heel gauw normaal, domme trut. Punk rockers waren nihilistische, lijm in hun haar smerende en de rest opsnuivende, zelf gescheurde broeken dragende booskijkers.
Die dróegen geen bloemen in hun haar.
Tijdreis, yo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, sukkel. Je bent nog maar krap meerderjarig en dan ga je over de tijd van den punkrockersch praten alsof je er zelf bij was.
En dat ik 'nog maar krap meerderjarig' ben, wil meteen ook zeggen dat ik niet in staat ben om dvd's te kijken, cd's te luisteren en artikelen te lezen over die tijd?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, sukkel. Je bent nog maar krap meerderjarig en dan ga je over de tijd van den punkrockersch praten alsof je er zelf bij was.
Het gaat, volgens de luistenaars van Claudia @ 3FM, over een mengeling van flowerpower en punk. Je had natuurlijk ook kunnen luisteren naar die jaartallen die ze noemdequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef Nosh het volgende:
Dat liedje, wat nu grijs wordt gedraait op dat 3fm, omdat die niet meer dan 4 verschillende nummers op één dag durven te draaien omdat hun luisteraars anders in paniek raken.
Maar die tekst, echt:
"I wish I was a punkrocker, with flowers in my hair"
Doe eens heel gauw normaal, domme trut. Punk rockers waren nihilistische, lijm in hun haar smerende en de rest opsnuivende, zelf gescheurde broeken dragende booskijkers.
Die dróegen geen bloemen in hun haar.
Als je dan de nostalgische, moralistische, 'vroeger was alles beter en lief en werden kinderen verwaarloosd omdat hun ouders lagen te neuken in het park' roepende hoer moet uithangen, doe het dan tenminste goed.
Nu maak je alleen maar types als Offspringr van streek.
Zodra Claudia de Breij begint te praten, dan ben ik opeens chronisch doof, en begint de radio opeens op magische wijze te storen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef smesjz het volgende:
[..]
Het gaat, volgens de luistenaars van Claudia @ 3FM, over een mengeling van flowerpower en punk.
Hij kan het toch altijd aan zijn Mama vragen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kan over álles klagen, en aangezien dat mijn enige talent is (dat, en ik schijn goed te zijn in het opmaken van mn bedquote:
Tuurlijk ben je daar toe in staat, maar alsof die artikelen, cd's en die mainstream punkrockers op dat concert spreken over de totally underground punkrock stroming die wel gewoon met bloempkes in hun haar rondhuppelden!?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat ik 'nog maar krap meerderjarig' ben, wil meteen ook zeggen dat ik niet in staat ben om dvd's te kijken, cd's te luisteren en artikelen te lezen over die tijd?
En dat wil dus ook zeggen ik niet in staat ben om zelf me naar een concert te begeven om daar mensen te spreken die nog wel die hele 'no future' levensstijl volgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |