Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef valek het volgende:
Ik smeer nooit mijn boterhammen, dat doet mijn vader of moeder smorgens.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef valek het volgende:
Nee, is echt waar, en een vitaminepilletje met een glas water en drinkyoghurt en wat fruit liggen ook klaar.quote:
Ik ga altijd naar de allerlelijkste, die werken het snelst en hebben de kortste rij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef Myst.nl het volgende:
Niet gaan zeiken dat ze lelijk zijn want dan sta je gewoon in de verkeerde rij oetlul!!
Is echt waar.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef valek het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef valek het volgende:
Nee, is echt waar, en een vitaminepilletje met een glas water en drinkyoghurt en wat fruit liggen ook klaar.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef valek het volgende:
27
Zuiver aangetrokkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:33 schreef valek het volgende:
GODVERDOMME, spuit ik de knoflooksaus die bij mij albertheijn maaltijdsalade zit ook nog op mijn zuiver aangetrokken shirtje. KUTZOOI.
Ik ben ook op en top Brabander en ik heb er echt nog nooit van gehoord. Volgens mij zeggen ze dat in West-Vlaanderen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zuiver aangetrokken.....aldaar spotte Camplo een brabander.....
Ik kan het wel, maar zolang mijn ouders dat voor mij willen doen laat ik ze dat met liefde en plezier doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Urvin het volgende:
TS,27 jaren oud, die geen broodje kan smeren en dan zeiken over caissieres
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |