abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 03:57:17 #251
101884 PeRi
Allons-y!
pi_40503738
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef JacMar het volgende:
Anitra...Je envelop past niet door de brievenbus
Goed duwen. Lukt vanzelf wel. .

Tenzij hij echt veel te groot is. .
Whatever I want.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:08:30 #252
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40505227
Ik heb echt heel goed geduwd en vriendlief ook, maar het past echt NET niet
Ik ga wat anders verzinnen...
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:09:09 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40505233
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef JacMar het volgende:
Ik heb echt heel goed geduwd en vriendlief ook, maar het past echt NET niet
Ik ga wat anders verzinnen...
Een grotere brievenbus?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:26:06 #254
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40505436
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een grotere brievenbus?
Ben bang dat die er niet zijn
pi_40509757
dan gewoon per pakketpost
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40511065
Ik heb de bonnen binnen MissFrodo, dankjewel!

Het enige gekke vind ik dat er op staat "Niet in combinatie met andere aanbiedingen". Ik bedoel, zo'n cadeaubon is toch geen aanbieding? Ik hoop dat ik er wel gewoon een 10% korting-voucher bij in mag leveren.
pi_40511233
Oh en wat ruiken ze trouwens lekker. Je kunt wel goed ruiken dat ze uit een giftbox komen!
pi_40511835
Was gerust een kadobon is geen aanbieding, ik kan mij niet voorstellen dat dat zo gezien wordt in ieder geval.
Het is eigenlijk gewoon geld, maar snap inderdaad niet dat dat erop staat.

Veel shopplezier ermee!
Gek op mooie kleding.
pi_40512651
Hi hi volgens mij is Lush echt niet aan mij besteed aangezien ik hier nog steeds niet binnen heb
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:55:33 #260
43556 miss_dynastie
pi_40512721
Huh? Wat raar Bar, ik heb het hier al binnen gehad en maandag pas besteld en betaald
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:56:37 #261
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40512741
anders moet je ff nabellen of mailen, Bar_en_Mar?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_40513779
Dan word het pakketpost Jacmar

Bar nog niet binnen? Idd ff mail sturen dan ofzo.
pi_40514786
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef MissFrodo het volgende:
Was gerust een kadobon is geen aanbieding, ik kan mij niet voorstellen dat dat zo gezien wordt in ieder geval.
Het is eigenlijk gewoon geld, maar snap inderdaad niet dat dat erop staat.
Dat dacht ik ook al niet, als ze wel moeilijk gaan doen zal ik daarover in discussie gaan en winnen.
quote:
Veel shopplezier ermee!
Dankjewel!
pi_40515809
Kom ik terug uit zonnig Griekenland, allemaal verhalen gehoord over hittegolven hier, sta ik gewoon al een week in de regen!! Grom.

Maar ik ben terug, en het was heerlijk! We hadden uiteindelijk mee:
Aqua Marina, Imperialis, Mask of Magnaminty, Dream Cream, The Olive Branch, Soft, Seanik, Prince, Rehab, Veganese en Babyface!

En bij thuiskomst in een superlekker bad met 1/2 Blackberry Bath Bomb, stukje The Comforter, van top tot teen ingesmeerd met You Snap the Whip en afgespoeld met Lemslip.

Ik zie dat SS16 bij Lush werkt nu? Gefeliciteerd!! Heb ook nog even gedacht aan solliciteren, maar heb het denk ik te druk met mijn andere werk/studie. Wel gaaf lijkt dat me hoor, lekker de hele dag Lush verkopen, Lush uitleggen, Lush snuffelen.

Oh ja, ik heb al een tijd een vraag! Ik heb pas een grote fles American Cream (500 g dus) besteld omdat ik er zo veel goede verhalen over hoorde en de geur zo lekker zou zijn. Nou, het is heel vervelend, maar ik heb er al een aantal keer uitgebreid aan gesnuffeld en ik vind het dus niets.
Nu zit ik dus met een nieuwe, volle fles AC 500g waar ik heel graag vanaf wil. Zijn er mensen die fan zijn van deze conditioner en hem van me willen overnemen? Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die hem toch al regelmatig koopt, en voor wie het dus geen moeite is om hem van mij over te nemen ipv van Lush te kopen.
Misschien is er iemand die zo lief wil zijn om iets anders bij Lush te kopen dan AC, en dan met mij te ruilen? Ik wil best binnen Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland en ongeveer tot omgeving Epe/Apeldoorn en omg. Gorinchem reizen om de ruil te maken, zodat het verder geen moeite of verzendkosten geeft.

Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik ervoor zou willen ruilen, en het volgende bedacht: de meeste dingen zijn goedkoper, zodat je voordeliger uit zult zijn (als bedankje). Sommige dingen die op de lijst staan zijn juist duurder, maar dan leg ik het verschil natuurlijk bij! (voor als er iemand bijv. met een grote fles Rehab zit en die juist verschrikkelijk vindt ). De fles American Cream kost in de winkel ¤ 18,75.
Ik wil dus graag wel ruilen voor spullen t.w.v ongeveer 15 euro of meer, het is tenslotte een nieuwe fles. Ik hoop heel erg dat iemand me uit de brand kan helpen, hoeft ook niet meteen want de fles is nog tot juli 2007 goed.

Ik wil graag ruilen tegen 1 van deze spulletjes:
- The Olive Branch 500 g (¤ 16,50)
- Rehab 500g (¤ 22,90) met bijbetaling
- Veganese 500g (¤ 16,75)
- Afterlife (¤ 28,75) met bijbetaling

of een combinatie t.w.v tenminste ¤ 15 van de volgende:
- een willekeurige bubble bar slice
- Retread (¤ 13,35)
- Big (¤ 12,95)
- Marilyn (¤ 10,40)
- H'suan Wen Hua (¤ 10,35)
- The Strokes (¤ 10,50)
- The Olive Branch 250g (11,20) 100 g (¤ 5,75)
- Sonic Death Monkey 250 g (¤ 12,55) 100g (¤ 6,25)
- Imperialis (¤ 15,70)
- Karma Kream (¤ 15,70)
- Smitten (¤ 10,25)
- Fair Trade Foot Lotion (¤ 10,45)
- Mask of Magnaminty 315g (¤ 11,65)
- Skin Sin 250g (¤ 10,45)
- Ocean Salt (¤ 10,25)
- Soft (¤ 7,30)
- Hybrid (¤ 7.95)
- Karma Komba (¤ 7,30)
- New (¤ 7,30)
- Aqua Marina (¤ 7,95)
- Angels on bare skin (¤ 7,75)
- Melting Marshmellow Moment (¤ 5,20)
de zepen Happy, Milky Bar, Figs & Leaves, Karma en 17 Cherry Tree Lane (naar gewicht)
de ballistics Happy Pill (¤ 4,95), Big Blue (¤ 4,45), Avobath (¤ 4,35) en Hot Java of The Sicilian (¤ 4,15)
de buttercreams Heavenly Bodies, Emperor of Icecream, Lemslip en Ring of Roses (naar gewicht).

Ik sta ook nog wel open voor andere voorstellen en je kunt me mailen op sarahvolz [apenstaartje] gmail [punt] com

Alvast hartstikke bedankt en sorry voor het idioot lange verhaal voor 1 lullig ruiltje
(het leek me gewoon handig om de produkten er even bij te zetten maar nu ik terugkijk is het wel erg overdreven )
pi_40519717
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:56 schreef Aarti het volgende:
anders moet je ff nabellen of mailen, Bar_en_Mar?
Ja kan ik ook wel doen want heb het wel betaald ik zag dat het afgeschreven was...
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:32:14 #266
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40540606
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Ja kan ik ook wel doen want heb het wel betaald ik zag dat het afgeschreven was...
Als je belt kunnen ze je vast ook wel vertellen of het al op de post is gedaan
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_40546024
Bah bah! Wat is Play Doze vies!

Ik dacht even lekker te gaan douchen met een stukje Play Doze in een douchepuff, in het zakje ruikt Play Doze best lekker, maar wat een pislucht kwam er vanaf toen ik het stukje in de puff deed
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:44:31 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40546507
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:26 schreef Vava het volgende:
Bah bah! Wat is Play Doze vies!

Ik dacht even lekker te gaan douchen met een stukje Play Doze in een douchepuff, in het zakje ruikt Play Doze best lekker, maar wat een pislucht kwam er vanaf toen ik het stukje in de puff deed

Heerlijk, leedvermaak .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40547029
Oh, jij daar! Zeg, ben je alweer eens thuis zodat ik je Enzymion kan droppen? En zo ja, mail ff je adres en/of foonnr, da's handiger.

Ik krijg binnenkort twee sinterklaasballistics, honey comfort en melomint =)
Sanity is (not) statistical
pi_40547107
ik zit te denken om mijn Silky Underwear te koop te zetten op ebay. Hij staat nog helemaal nieuw op de kast. Ik heb iif al een verkopersaccount aan gemaakt. Zou trouwens niet weten wat voor een begin prijs ik zal moeten vragen de imps al voor zoveel geld weg gaan
pi_40547376
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heerlijk, leedvermaak .
Volgens mij trok ik er ook echt een gruwelgezicht bij

Maar iemand die Play Doze wel lekker vindt? Ik heb hier twee stukjes, genoeg voor twee keer badderen!
Let's plant a tree
pi_40547663
de kids hier vinden het lekker Vava en ze slapen er ook goed van. Dus ik wil het graag voor je overnemen om een rustige avond te hebben
moet mijn gegevens nog door geven aan je heb ff flinke dip dus weinig achter de pc
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:35:36 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40547789
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef Maeghan het volgende:
Oh, jij daar! Zeg, ben je alweer eens thuis zodat ik je Enzymion kan droppen? En zo ja, mail ff je adres en/of foonnr, da's handiger.

Ik krijg binnenkort twee sinterklaasballistics, honey comfort en melomint =)
Ik hier! .

Jaaa ik ben alweer een weekje in Rotterdam, maar heb het zo druk joh . Scriptie afronden, werken, geregel, gedoe.

Ik mail je wel ff .
pi_40548179
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:30 schreef Anitra het volgende:
de kids hier vinden het lekker Vava en ze slapen er ook goed van. Dus ik wil het graag voor je overnemen om een rustige avond te hebben
moet mijn gegevens nog door geven aan je heb ff flinke dip dus weinig achter de pc
Dan reserveer ik Play Doze voor jou
Let's plant a tree
pi_40548491
Mijn Karma Komba shampoo bar is op vakantie gesmolten en helemaal slijmerig geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')