Kom ik terug uit zonnig Griekenland, allemaal verhalen gehoord over hittegolven hier, sta ik gewoon al een week in de regen!!
![]()
Grom.
Maar ik ben terug, en het was heerlijk! We hadden uiteindelijk mee:
Aqua Marina, Imperialis, Mask of Magnaminty, Dream Cream, The Olive Branch, Soft, Seanik, Prince, Rehab, Veganese en Babyface!
![]()
En bij thuiskomst in een superlekker bad met 1/2 Blackberry Bath Bomb, stukje The Comforter, van top tot teen ingesmeerd met You Snap the Whip en afgespoeld met Lemslip.
![]()
Ik zie dat SS16 bij Lush werkt nu? Gefeliciteerd!! Heb ook nog even gedacht aan solliciteren, maar heb het denk ik te druk met mijn andere werk/studie. Wel gaaf lijkt dat me hoor, lekker de hele dag Lush verkopen, Lush uitleggen, Lush snuffelen.
Oh ja, ik heb al een tijd een vraag! Ik heb pas een grote fles American Cream (500 g dus) besteld omdat ik er zo veel goede verhalen over hoorde en de geur zo lekker zou zijn. Nou, het is heel vervelend, maar ik heb er al een aantal keer uitgebreid aan gesnuffeld en ik vind het dus niets.
Nu zit ik dus met een nieuwe, volle fles AC 500g waar ik heel graag vanaf wil. Zijn er mensen die fan zijn van deze conditioner en hem van me willen overnemen? Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die hem toch al regelmatig koopt, en voor wie het dus geen moeite is om hem van mij over te nemen ipv van Lush te kopen.
Misschien is er iemand die zo
![]()
lief
![]()
wil zijn om iets anders bij Lush te kopen dan AC, en dan met mij te ruilen? Ik wil best binnen Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland en ongeveer tot omgeving Epe/Apeldoorn en omg. Gorinchem reizen om de ruil te maken, zodat het verder geen moeite of verzendkosten geeft.
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik ervoor zou willen ruilen, en het volgende bedacht: de meeste dingen zijn goedkoper, zodat je voordeliger uit zult zijn (als bedankje). Sommige dingen die op de lijst staan zijn juist duurder, maar dan leg ik het verschil natuurlijk bij! (voor als er iemand bijv. met een grote fles Rehab zit en die juist verschrikkelijk vindt
![]()
). De fles American Cream kost in de winkel ¤ 18,75.
Ik wil dus graag wel ruilen voor spullen t.w.v ongeveer 15 euro of meer, het is tenslotte een nieuwe fles. Ik hoop heel erg dat iemand me uit de brand kan helpen, hoeft ook niet meteen want de fles is nog tot juli 2007 goed.
Ik wil graag ruilen tegen 1 van deze spulletjes:
- The Olive Branch 500 g (¤ 16,50)
- Rehab 500g (¤ 22,90) met bijbetaling
- Veganese 500g (¤ 16,75)
- Afterlife (¤ 28,75) met bijbetaling
of een combinatie t.w.v tenminste ¤ 15 van de volgende:
- een willekeurige bubble bar slice
- Retread (¤ 13,35)
- Big (¤ 12,95)
- Marilyn (¤ 10,40)
- H'suan Wen Hua (¤ 10,35)
- The Strokes (¤ 10,50)
- The Olive Branch 250g (11,20) 100 g (¤ 5,75)
- Sonic Death Monkey 250 g (¤ 12,55) 100g (¤ 6,25)
- Imperialis (¤ 15,70)
- Karma Kream (¤ 15,70)
- Smitten (¤ 10,25)
- Fair Trade Foot Lotion (¤ 10,45)
- Mask of Magnaminty 315g (¤ 11,65)
- Skin Sin 250g (¤ 10,45)
- Ocean Salt (¤ 10,25)
- Soft (¤ 7,30)
- Hybrid (¤ 7.95)
- Karma Komba (¤ 7,30)
- New (¤ 7,30)
- Aqua Marina (¤ 7,95)
- Angels on bare skin (¤ 7,75)
- Melting Marshmellow Moment (¤ 5,20)
de zepen Happy, Milky Bar, Figs & Leaves, Karma en 17 Cherry Tree Lane (naar gewicht)
de ballistics Happy Pill (¤ 4,95), Big Blue (¤ 4,45), Avobath (¤ 4,35) en Hot Java of The Sicilian (¤ 4,15)
de buttercreams Heavenly Bodies, Emperor of Icecream, Lemslip en Ring of Roses (naar gewicht).
Ik sta ook nog wel open voor andere voorstellen en je kunt me mailen op sarahvolz [apenstaartje] gmail [punt] com
Alvast hartstikke bedankt en sorry voor het idioot lange verhaal voor 1 lullig ruiltje
(het leek me gewoon handig om de produkten er even bij te zetten maar nu ik terugkijk is het wel erg overdreven
![]()
)