quote:
Tja, (IRL) van dit soort dromen moet ik het een beetje hebben.quote:komen anders behoorlijk overeen met de mensen die ik IRL ken....
[denk bv aan de mensen uit de garage![]()
]
preciesquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
En wat is dat dan volgens jou? Gekke bekken trekken?
waarin hij constant gekke bekken trekt.....quote:Misschien moet je dan maar wat meer films van hem gaan kijken in plaats van blind af te gaan op de wekelijkse Margriet-recensies, aangezien Jim Carrey in MOTM een hartstikke serieuze rol op zich neemt.
klinken niet écht als films die ik wel wil zienquote:En dat heeft hij óók al gedaan in de korte film The Pelican, in The Majestic en in ETotSM.
een Oscar staat toch gelijk aan "politiek correct" "saai en langdradig" en vooral "serieus"quote:En de recensenten waren in zowel ETotSM als MOTM lovend over JC's acteerwerk en sommigen vonden zelfs dat het een Oscar waard was.
die man, zijn werk en zijn leven heeft me geen moment kunnen boeien...quote:En Andy Kaufman saai noemen is wel héél erg debiel!Vergeleken met zijn bewogen leven is het leven van een gemiddeld ADHD'ertje net zo rustig als dat van een coma-patiënt. Wow, dat waren twee vergelijkingen in één zin.
==Hier besteed ik maar geen aandacht aan, aangezien ik weet dat ik in dezen gelijk hebquote:
==Hier besteed ik maar geen aandacht aan, aangezien ik weet dat ik in dezen gelijk hebquote:waarin hij constant gekke bekken trekt.....
Je kent Eternal Sunshine of the Spotless Mind toch wel?quote:klinken niet écht als films die ik wel wil zien
Dáár heb je een punt, ja!quote:een Oscar staat toch gelijk aan "politiek correct" "saai en langdradig" en vooral "serieus"
geen beste reclame dus...
Ik vat 'saai' op als 'niet levendig'.quote:die man, zijn werk en zijn leven heeft me geen moment kunnen boeien...
lieve Buup, we hoeven het toch niet óveral over eens te zijn??![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was al bezig met reply'en joh, dom hertenjong![]()
![]()
![]()
ALlemaal overgewaardeerde niksjes?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij mij hoort Jim Carey thuis in het rijtje:
Je zus Christus en Johan Cruijff.![]()
En Jan Cremer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij mij hoort Jim Carey thuis in het rijtje:
Je zus Christus en Johan Cruijff.![]()
Eén keer maar, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
ESotSM vind ik een erg toffe film, hoewel hij daar óók gekke bekken in trekt.
Ja, die babyscène ofzo. Die herinner ik me ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén keer maar, toch?
Of twee keer....
Ik heb de film al lang niet meer gezien, maar ik kan me herinneren dat hij opeens 'gek' doet als hij als 'gekrompen' JC onder de tafel zit in de keuken.
ik neem niet eens de moeite om die afkortingen te ontrafelen, maar als je 't zo stelt: die ken ik wel ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Je kent Eternal Sunshine of the Spotless Mind toch wel?![]()
If not...shame on you!![]()
Amerika op z'n kop zetten is niet zo moeilijk, er woont nogal dom volk daarquote:Ik vat 'saai' op als 'niet levendig'.En dat kun je zijn leven toch niet echt noemen (ook al houd je niet van de beste man), als je eens wist hoe hij half Amerika op de kop zette.
Ha, ik ben het eindelijk weer met je eens!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik neem niet eens de moeite om die afkortingen te ontrafelen, maar als je 't zo stelt: die ken ik wel ja.
maar niet gezien [ik heb standaard iets tegen films en serie's enzo die je "gezien móet hebben"
wat nou 'moet'?? dat bepaal ik zelf wel ja?!?![]()
![]()
]
Ja, kijk, dáár zeg ik dan ook niks van.quote:Amerika op z'n kop zetten is niet zo moeilijk, er woont nogal dom volk daar
ik zeg niet dat hij niets heeft gedaan enzo, maar míj boeit het niet...
En? Vond 'ie het lekker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb nu met de ijskoude plantenspuitnevel mijn beeldscherm geraakt!![]()
Wat een beeld(ig )scherm.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het beloonde me met een heleboel regenboog sterretjes.![]()
Je weet wel voor wie die minpunten zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
en bij onm heb je geen minpunten gegeven, maar dat geeft op zich niet
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nu 'Kom we gaan.' op Ned3!
Nee, lekker duidelijk.quote:
Ja, als ze precies gingen vertellen wat er allemaal zou gebeuren zou niemand meer kijken natuurlijkquote:
zoals ik daar al zei: ik ga het zelf niet invullen... voor 't zelfde geld maak je een grapjequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:58 schreef Svensational het volgende:
Je weet wel voor wie die minpunten zijn!
Wat dénk je.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih, waarom zit jij in bijna elk KPD topic?!![]()
Als hij nou BH-achtig was geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
hé Zhen, want vind je van m'n hb-achtige ava??![]()
Ik vind hemquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
hé Zhen, want vind je van m'n hb-achtige ava??![]()
Omdat hij onrein is?quote:
Je mag niet lekken uit besloten fora!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih, waarom zit jij in bijna elk KPD topic?!![]()
Jij mag er niet eens zíjn, rekel!quote:
Ik ben crew, en mag er derhalve in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet lekken uit besloten fora! [afbeelding]
[..]
Jij mag er niet eens zíjn, rekel!
wat bedoel je nou eigenlijk???quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind hemmaar dan ronddraaiend.
Kan iemand die maken?
![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind hemmaar dan ronddraaiend.
Kan iemand die maken?
![]()
Zoals dezequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat bedoel je nou eigenlijk???![]()
ik vind 't feit dat ie zo misvormd is echt geniaal... très hb, al zeg ik 't zelf
edit: oh, de termijn voor die soaplijstjes is bijna voorbij
Sorry!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet lekken uit besloten fora!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |